Direktlänk till inlägg 1 april 2012

92:a dagen på året. Helgen har varit skum & fortsätter vara det

Av Nathalie - 1 april 2012 11:05

Godmorgon alla glada spadar.

I fredags blev de inte film kväll hos D, det blev en resa till coop med St, sen så for jag och kim till skogen och såg film (åtminstone halva filmen såg kim, sen var det Hon som ropade hans namn istället).


Vakna lördag, väntade ut lördag, kvällen kom vi for till stan, jag fick mig en mjukglass 

Hämtade D, var på coop, for till V , där folk skulle vara onykter och hade en trevlig svamlig kväll.

Vi kom hem kring ett, jag gav med mig, jag kände att de var på tiden, så jag skickade vän förfrågan på

facebook till två puuh-pojkar (& så får man en kommentar att dom hade vunnit för jag gav med mig)  


Idag är det söndag, ska väl till byn senare idag, annars händer inte så mycket.

Sättet jag vaknade på imorse var gode Skumt!!

Jag sov och drömde knas drömmar och helt plötsligt vaknar jag till av ett ljud som låter som att någon vill typ bita mig:

SÅ VAR FALLET OCKSÅ, min kära sötnos sov på min högra arm och han försökte bita mig, så när jag hörde de där ljudet hoppade jag till och halvt vände mig om och tittar på honom så han slog också upp ögonen.

Kim drömde alltså han skulle bita någon & min arm var bara ivägen  

Dock så träffa han aldrig så att det blev inget bett eller så, men bara ljudet & munrörelsen var gode himla rolig.


Ha en bra dag alla glada spadar. 

 
 
whiz

whiz

1 april 2012 11:52

"sen var det Hon som ropade hans namn istället"? huh? I don't understand...

http://loonywhiz.blogspot.se

Nathalie

2 april 2012 21:45

Yepp, hon är den andra kvinnan & jag är helt okej med det

 
whiz

whiz

2 april 2012 22:40

Låt mig gissa : hans mamma :P (kommer inte ihåg, hette hon Monika? Eller har jag helt fel??)

http://loonywhiz.blogspot.se

Nathalie

3 april 2012 19:23

Du gissade feeel, de var inte hans mamma ;P
Men du hade rätt hon heter Monica :)

 
whiz

whiz

3 april 2012 19:38

Meh, vem är det då? *nyfiken* jag är så utanför i era liv... :( vet ju inget längre ju!

http://loonywhiz.blogspot.se

 
Ingen bild

Tr00ken

3 april 2012 20:06

Pratar du om hon nu igen, kan du inte lämna hon ifred, hon blir ju så ledsen när hon blir pratad om

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 augusti 2022 22:47


Happ då var de augusti. Snart är det planerat strömavbrott. 23.00 - 05.00.. Semestern har farit iväg ^^ Den var 17/6 och började om igen 13/7. Vad har man hunnit göra? Gå till Göla ^^ Varit Piteå dansar och ler och mja.. Inte mycket intres...

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55


9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen. När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högrafram...

Maj

Av Nathalie - 9 maj 2022 10:30

Vi har tagit oss in i maj.. Helgen som just passerat har bestått av en massa pyssel... Idag måndag är det bara ta det lugnt och sen jobba.. H aen fin måndag alla glada spadar. ...

Av Nathalie - 8 april 2022 18:56

Snöstorm idag. Jag föll i trappen när jag gick ner för trappen på jobbet. Höger ben är öm och lite varm vänster verkade klara sig bättre. Detta var alltså när jag gick ut från jobbet ner för trappen i trapphuset. Får se hur vädret är imorgon ...

Av Nathalie - 9 mars 2022 18:54

Februari försvann. Födelsedagar var det och världen bråkar (då menar jag verkligen världen inte hemma privat). Mars är här. Bensin är dyrt. Disel dyrare. Förhoppningsvis lyckas vi få in vikarier på jobbet igen så man känner att man kanske ka...

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards