Alla inlägg den 7 april 2012

Av Nathalie - 7 april 2012 10:31

Godmorgon alla glada spadar, i lule i torsdags blev de mycke åka bil & stackars kim som följde med höll på att bli tokig.

Men vi tog oss tillbaka till byn med mamma så hon kunde åka till stugan, plus att kims mamma hämtade oss från byn så vi kunde åka tillbaka till skogen.


Igår fredag, den låååååååååååååååååååååååånga fredagen var jag och kim in till stan, vi köpte faktiskt påskägg, som jag dessutom gömde för honom  

Sen så efter maten igår så for jag till öjebyn å hälsade på, sa grattis åt sara som blir gammal idag och stefan blev gammal igår, vi surrade en del & promenerade till ok i kylan, jag fick mig bh:ar som jag kunde ha & en tunika/klänning (vad du nu vill kalla de).


Jag var då tillbaka i skogen kring halvtolv, å nu är vi pigg och vakna, ska snart gå ner å äta nå frukost.

Jag vill avsluta med att säga GRATTIS till sara & till resterande som läser ha en GLAAAAAAAAAAAAAAD PÅÅÅÅÅÅSK.

 

   

 

 

 

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards