Alla inlägg under december 2020

Av Nathalie - 25 december 2020 23:53

Julafton försvann och juldagen är snart över, så blir det annandagen och då fyller jag år.

Jag hade trevligt igår och en väldigt lugn dag idag.
Blir lugnt imorgon med, förutom att det är min jobb helg. ^^

Ha en trevlig kväll alla glada spadar.

Av Nathalie - 16 december 2020 21:53

I fredags fick jag negativt provsvar.
Så det var ju bra.
Tillbaka till jobbet.
Lugna onsdagen.

Såå ha en fin kväll alla glada spadar.

Av Nathalie - 10 december 2020 15:13

En vecka sen jag tappade smaken på tunga.. Lukten är ju mindre än normalt också.

Less på att vänta.. Men jag kan inte göra annat.
Väntar på provsvaret från testet jag tog i måndags.

Nåja ha en bra torsdag alla glada spadar

Av Nathalie - 6 december 2020 12:22

I torsdags kväll tappade jag smaken i munnen, har just vaknat till ordentligt här på andra advent och smaken är fortfarande inte här.
För mig är det bara vänta till imorgon för att fara till hälsocentralen och testa mig.
Sen vänta någon dag till på provsvar.

I helgen har inget hänt, kört en tvättmaskin, sett serier och spelat dator.. Iofs rensat kattlådan och duschat också men ja inte mycket mer än så har hänt.
Enda jag varit ut är på gården och mata fåglar.. Så tiden går lite sakta när man har "utegångsförbud".

Tittar ut genom fönstret och det ser ut som att det snö/regnar.. *suck*.. Nåja..

Ha en bra söndag, andra advent alla glada spadar.

Av Nathalie - 1 december 2020 17:59

Andra dagen på veckan men första dagen på månaden ^^

Tisdag idag inte mycket händer idag.
Så ha en bra dag eller kväll alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards