Direktlänk till inlägg 4 maj 2011

BARA en enda VÅGADE !! ... Komiskt

Av Nathalie - 4 maj 2011 12:27

  Det är lite komiskt att Statistiken visar att det var 15 visningar av min blogg igår och bara en enda modig människa vågade fråga mig om hur dagen hade varit.

Så för att vara snäll mot er andra också skriver jag nu här hur dagen igår var och Bläää på er som inte frågade   


----------

Igår var det att kliva upp cirkus 05.10  för att vakna till och äta frukost för att sedan sätta sig i morfars kalla bil kring 05.40 för att åka till Framnäs.

När han släpper av mig trodde jag att jag var först men till min SURPRISE var det Jennie som kommit först.

Den tredje som dök upp var Lars sedan Jocke & Anneli tätt efter dessa kom Katja & naturligtvis våran lärare Anna.


I vilken ordning resten av folket dök upp i kommer jag inte ihåg, där emot så var det lite komiskt när vi skulle köra upp mot utfarten från skolan för att hämta upp Linus och Jennie inte märkte att Jocke inte hunnit in i bilen igen och höll på att köra ifrån honom med öppen bakdörr.


Några timmars resa mot umeå blev det och trött var man hela vägen, väl framme efter en knäpp väg beskrivning fick vi lyssna på folk och titta på utställningen på HjälpmedelsCentrum.

Vid Lunch blev det en hel del skratt med Anna.E & Louise speciellt om min Pizza jag hade till lunch.


Efter lunch var det mycke som testades och skrattades åt och vägen hem var guppig och Jockes chokladkaka blev uppäten (den smälte påvägen dit och min isvattenflaska fick rädda den).


Väl hemma igen fick jag ingen ro i kroppen, Jag gick ut på promenad pysslade hit och dit och kom i säng kring tolv.
En helt värdig dag att leva

[Detta var gårdagen]

----------


Såå om nu någon fundilerar hur denna dag varit jasi Varför inte fråga då kanske ? :P


Ha en bra dag alla glada spadar

 
 
Sara

Sara

4 maj 2011 17:40

Hur har dagen varit? ;D

http://formoonkeys.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 augusti 2022 22:47


Happ då var de augusti. Snart är det planerat strömavbrott. 23.00 - 05.00.. Semestern har farit iväg ^^ Den var 17/6 och började om igen 13/7. Vad har man hunnit göra? Gå till Göla ^^ Varit Piteå dansar och ler och mja.. Inte mycket intres...

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55


9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen. När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högrafram...

Maj

Av Nathalie - 9 maj 2022 10:30

Vi har tagit oss in i maj.. Helgen som just passerat har bestått av en massa pyssel... Idag måndag är det bara ta det lugnt och sen jobba.. H aen fin måndag alla glada spadar. ...

Av Nathalie - 8 april 2022 18:56

Snöstorm idag. Jag föll i trappen när jag gick ner för trappen på jobbet. Höger ben är öm och lite varm vänster verkade klara sig bättre. Detta var alltså när jag gick ut från jobbet ner för trappen i trapphuset. Får se hur vädret är imorgon ...

Av Nathalie - 9 mars 2022 18:54

Februari försvann. Födelsedagar var det och världen bråkar (då menar jag verkligen världen inte hemma privat). Mars är här. Bensin är dyrt. Disel dyrare. Förhoppningsvis lyckas vi få in vikarier på jobbet igen så man känner att man kanske ka...

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards