Alla inlägg den 15 april 2012

Av Nathalie - 15 april 2012 13:11

Snacka om skitväder ute.

Hur jävla trist som helst med sånt här pissväder.


Fredag så tog vi Patrik till öjebyn & sen promenerade här i skogen då det var sol, sen så roade vi oss bäst vi kunde.

Igår så var de snöoväder som började, vi sov ganska länge och sen så tog vi en tur till BarnensHus och fixade middag på Ica i stan.

På nått höger & vänster tog vi oss till Öjebyn på kvällen för att träffa Puh-pojkar & flickor, folk blev fulla och hade trevligt, det jag tyckte var mest roligt var stackarn som knappt kunde stå på benen och trampade mig på fötterna i massor när jag hjälpte till, men allt gick lugnt till ändå.

Påvägen hem fick jag mig en glass   sen så trillade man ner i sängen och snarkade högt.


Vaknade idag, kring tio, klev upp, började halv städa lite, tog oss ner, jag började med Pajerna, dammsög och diska lite, sett lite tv medans pajer gräddades..

Jasi det är så att det blir Palt middag idag, mormortroll & morfartroll kommer hit sen (förhoppningsvis går de bra även fast de kommit en massa snö), efter palt mat så blir de hallonpaj efterrrrrättt och sen ska jag till byn.

Efter det blir det mer Pajkalas för kim & Puh-pojkar (ANNARS FÅR DOM STRYK) ..


Nåjavet inte riktigt om jag har nå intressant att säga, så ha en bra dag alla glada spadar 

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards