Alla inlägg under juli 2022

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55

9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen.
När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högraframdäcket var nött som tusan.

Så det blev följa med trollfar byta däck och sätta fast plast biten som lossnat..


Så idag så var jag och lillasyster iväg till lule för att hämta min mamma.. Vi var till jävre och åt middag sen åkte vi genom hortlax för att handla i bersika...
Kör in på parkeringen där och ett litet pang kom..

Kliver ur bilen och jag har punktering på vänster fram... Och eftersom jag inte vet hur man använder mina konstiga dom krafter i bagaget eller vart under bilen den ska sitta så jag ringde till trollfar och vi fick hjälp..
När däcket kom lös såg det ut såhär:

Sååå.. Ja... Första omgången gick inte däcket sönder när det var slitet men tydligen nu gick det andra... När vi böt första så såg inte andra slitet ut alls...

Har varit en lång dag iaf.
Ha en bra natt alla glada spadar.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards