Alla inlägg under december 2021

Av Nathalie - 31 december 2021 03:25

Jag ska snart sova.
Och när jag vaknar så firar man in det nya året.
Julafton har kommit och gått, min födelsedag har kommit och gått.
Allt är så bra som det kan vara just nu men det som stör mig mest är att det snöar ute som gör att vi måste skotta.

Ha en godnatt alla glada spadar.

Av Nathalie - 8 december 2021 22:49

Från helgen till nu= sjuk som en gnu.
Lite less på att soffan i tv rummet knappt har någon internet täckning.

Kim är sjuk, jag är sjuk, enda plusset är att corona testet var negativt.

Hosta och snora är inget vidare

Ha en godnatt alla glada spadar

Av Nathalie - 4 december 2021 19:04

Jag skrek idag, men så är det när någon pladdrar över en och låter en inte få en syl i vädret.
Så jag skrek.
Inte så att jag skriker hela tiden eller nämnvärt ofta.
Men idag var det befogat.
Det är lördag.

Av Nathalie - 3 december 2021 20:06

...........
Ord en annan dag

Av Nathalie - 2 december 2021 11:11

Toan är snart klar.
Mattläggaren gjorde klart sitt igår.
Och nu väntar vi på imorgon så att det blir installerat tvättat, dusch, element och toastol.

Torsdag idag, det små snöar ute.

Ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 1 december 2021 09:08

Här är vi nu.
Sista (förhoppningsvis) dagen mattläggaren är hos oss för toaletten skull.
Måndag la han holvmatta, igår la han vägg matta och idag ska borden ovanför väggmattan upp.
Vi installerade lampan i dusch utrymmet igår också.
Det gick okey, lite svordomar från trollfar när han balanserar på trappstegen för att kunna dra fast skruvarna. (^_^)

Nåja november är över, första advent har varit.
Nu siktar man på en färdig toalett och så lillasysters födelsedag.

Ha en bra dag alla glada spadar

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards