Alla inlägg under oktober 2020

Av Nathalie - 30 oktober 2020 20:45

Så är det.
Fredag, oktober och måne ute..
Nu när jag skriver är det ca:500 visningar i bloggen vilket är ca:200st mindre än förra månaden.

Ikväll jobbar jag, lika så imorgon och på söndag.
Det har blivit minus grader igen...

Jag har inte mycket att säga faktiskt, vilket jag oftast inte har.
Men ni får ha en bra fredag kväll alla glada spadar.

Av Nathalie - 14 oktober 2020 07:34

Jaha det blev ännu en onsdag ^^
Vad har hänt sen sist?
Jag har jobbat och börjat sortera i garderober för att få någon ordning i kaoset annars så har det inte hänt något speciellt.

Ha en bra dag alla glada spadar

Av Nathalie - 7 oktober 2020 21:09

Naah.. Bara en vecka sen jag skrev något.
Har haft lite fullt upp..
Jobbade ju natt hela helgen, plus att jag jobbade extra lördag och igår plus idag haft utbildnings dagar.

Gode trött i skallen är jag och nu har jag kommit utanför jobbet och ska gå in för att jobba.
Nåja alla ni andra har förhoppningsvis en bra kväll och har ordning på saker och ting ^^

Jobbar imorgon natt med sen, LEDIG HELG <3

HA DET BRA ALLA GLADA SPADAR
(spelat lite Sims4, det är det bilden här nere är ifrån)

Av Nathalie - 1 oktober 2020 01:46

Då var vi här. Onsdag, visst det är mitt i natten och ja jag är hemma och ser Youtube på min platta.

Jag tittade in i min besök statistik igen och fyfan alltså, 699 visningar på hela september... Okej jag har snöat in mig på det, men det är bara för att jag vill veta:
HUR HAR DETTA GÅTT TILL?

Nåja, början på den tionde månaden är inte direkt super intressant, åtminstone inte just nu eftersom det är mitt i natten och jag ska snart sova ^^

Men resten av månaden kommer väl ha något för sig förutom jobb.

Jepp jag babblar på... Och säger nu godnatt alla glada spadar :P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards