Alla inlägg den 25 maj 2010

Av Nathalie - 25 maj 2010 14:30

Jag hade lite för mig så jag tog cykeln till coop, jag pratade med mamma på vägen dit för att moster Eva hade ringt och frågat mig om jag kunde vara hundvakt nästa vecka, Visst kan jag väl de så hon skulle väl ringa senare för att tala om hur de var hon jobbade och om jag behövdes.


När jag väl kom till coop och klev av cykeln så kom Linda gåendes hon hade varit på skatteverket och af ^^ .. så vi stod och surrade lite utan för coop och jag har inte så mkt till röst idag så de läst säkert jätte skoj, de var ett tag sen jag såg henne så de var ganska kul att surra en stund.


När jag väl tog mig in i coop pratade jag med lars i mobilen, han fick följa mig runt affärn och nästan hela vägen hem.. Vi la på och så ringer han upp igen så jag har honom i telefonen fortfarande :P


men men irriterande när vi inte har vatten, dom sätter väl på de fyra, men de står också att de kan vara problem med vattnet hela veckan ut ^^


ajja nu ska jag pyssla med annat

Av Nathalie - 25 maj 2010 11:57

När de är bara jag hemma så känns de gode tomt.. sen att dom stänger av vattnet till fyra idag och att de kan vara problem med vattnet resten av veckan är bara irriterande.


Jag har inget att göra idag, inte som de är nu, och jag har ingen fantasi som hjälper heller.. Bara en irriterande dag för vi har inge mjölk eller fil och inge vatten och de är mulet ute (fast att de är halv taskigt väder är väl bra när man inte har vatten att dricka??)


isch så jag klagar.. men men så är de ibland helt enkelt.


Ha en bra dag

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards