Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Nathalie - 20 maj 2010 19:28

Jasi skum dag, lr inte alls, flytit på som vanligt..

Lars tappade högra tå nageln och sen höll han på att göra samma sak på den vänstra när han plockade isär sängramen.


Sara slog foten i bil dörrn när vi kom till lule och som tur är så fick hon inte av en tå nagel..

Samme gjorde något med foten när vi burit upp sängen och allt så han fick lite fot ont också..


Och när vi kom upp hem hit så säger denise att hon och Ollie lyckats krocka med Ollies moppe idag så dom flög en bit och fick fara till akuten.

Så dom fick stora skrapsår som inte är så mysiga, men dom överlevde iaf.


faktiskt så tror jag bara de här är en halv ond dag, men det måste ju finnas sådana också.

Iaf är jag hemma och kopplat ihop datan, jag har varit på coop och sen ska jag packa upp saker och skriva papper och ladda inför af möte imorgon.


Ha en trevlig kväll

Av Nathalie - 20 maj 2010 12:34

Jag gick och la mig kring fyra imorse och vaknade till lite då och då me klev inte upp förens tolv, jag hoppade fram framför datorn och kollade runt.


Det är varmt ute, även om jag inte har varit ut än, men ändå.

Det står blod i min rubrik och det är för att Lars blöder, haha att vårat släkte ska lyckas, jag menar för cirka ett år sedan tappade jag min tånagel på vänstra foten och den har nästan nyss blivit helt normal och Lille Lars slog sin fot i vardagsrumsbordet så den flög av så han blöder..


Hoppas bara att de går bra för den att växa ut igen, men är de som de var för mig tar det låååååååååååååååång tid.


Haha vi ser väl vem som tappar sin här näst..

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards