Alla inlägg den 21 maj 2010

Av Nathalie - 21 maj 2010 21:05

inte riktigt min dag idag ;P


jag for och badade och bastade, hade trevligt för mig själv. cyklade från stan och skulle fylla mer luft i cykeln vid Ok men de gick åt skogen..


sen så skrämde Jonas skiten ur mig ! .. när jag skulle gå över vägen stannade bussen och så var de en bil till som stannade och precis som jag kommit över vägen så ropar han, de var han som satt i bilen :P antar att de var hans pappa som körde, hann inte se så mkt faktiskt men dom tuta iaf :)


äsch jag är lite gnällig just nu ;P har egentligen ingenting att säga så godkväll

Av Nathalie - 21 maj 2010 14:40

Ja, jag vaknade i morse, men efter de var de inge kul, jag fick mag ont så jag knappt kunde gå -.- men jag bet i hop och tog mig till af !!

Haha men utan för af såg jag att jag dessutom tagit på mig kläderna ut och in   


Han sa inte så mkt på af idag, jag fick en ny plan och efter de har jag roat mig med att köpa kuvert och block med papper ;P

Varit runt med mamma på stan utan någon speciell anledning å då hon sku till jobbet for jag hem, så jag är hemma nu och hon är på jobbet..

Samme sover och den där Denise med sina fina skador är ute i solen någonstans.


Ikväll händer det nog inte så mkt, vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktiskt, jag får se ;)


ha en bra kväll

Av Nathalie - 21 maj 2010 08:47

Godmorgon fredag, jisses jag är trött som tusan (så går de när man somnar kring tre och ska upp nu)

Jag är trött men jag har frusit en massa också, sen att jag haft dumma drömmar samtidigt gör inte saken bättre.


usch bussen går snart och så får vi se vad som kommer sägas idag.. bläääh jag vill inte.. men man måste de man måste



Så ha en bra dag

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards