Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Nathalie - 11 maj 2010 22:50

Dagen idag har flytit på, Dagen idag har varit lite tråkig också..


Mamma väckte mig och vi åt frukost/lunch.. Sen drog hon med mig till affärn (hon som inte ville hålla mig sällskap igår kväll !! ) och då handla vi litegranna.


Påvägen hem regnade de, isch. Samme har varit till sin mamma och hos arne idag och mamma har varit i stan.


Jag har varit hemma och sett förhäxad för jag är nu på femte säsongen och så har de varit varmt som tusan !! så duschat har jag, rengjort kattlådan igen.

Sen då mamma kom från stan gick jag till coop och mötte henne.


Vi åt hamburgare till middag och de var kring sex.


Vid nio tog jag kläderna på mig och tog mig ut en sväng, tog cykeln och cykla i kylan, för he är inte varmt när solen har gått ner och de blåser (som det alltid gör i lule).

Har funderat igen, massor, men så gör jag alltid när jag har lite att göra.


Annars har inget speciellt hänt idag, imorgon blir de upp tidigt för att fara på infomöte på Af sen in i stan en liten sväng och hem efter det.


Men iaf sovgott alla glada och sura människor ;P

Av Nathalie - 11 maj 2010 10:52

Här ligger man och sover så gott så kommer mamma och väcker mig...


man kan ju undra varför men hon gör frukost/lunch iaf så de är väl lite bra, ajja vi ser väl hur gullig denna dag blir.



ha de bra

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards