Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Nathalie - 27 mars 2010 21:50

Fun day or what, Isak is hyper and it´s gettin on my nervs :P


Vi har suttit och spelat Sims2 och lyssnar på musik och tittat på bilder .. Tidigare gick vi på affärn en sväng, And now he wants to go out again but I really don´t want to cause it´s snowing and snowing and snowing ^^


ähh who cares vi ser väl vad som händer och fötter

Av Nathalie - 27 mars 2010 15:20

Hahahaha, jag måste ju skratta lite, jag Sara och Lars var till willys idag och jasi det märks väl att vi är där för ofta ??


Därför: Tidigare i veckan då vi var i lule för att bada (det var väl tisdag) så var vi till Willys också och när vi stod i Kassan längst bort längst ner var det en tjej i kassan brevid som frågade i fall någon av oss kunde skicka en påse med tuggummmmmi en lila påse och jag var Den som skickade den.

Så idag nu idag stod Jag,Sara och Lars i samma kassa som i tisdags och framför oss var tydligen tjejen som bad och tuggummi förra gången och hon snackade med mig ^^ haha .. hon sa något om tuggummina och frågade om jag kommer ihåg vilka de var och sen att hon hade beslutsångest om vilka tuggummin hon skulle ha för att dom där tog slut så fort.

 

Sen när vi kommer ut på parkeringen igen så kommer vi inte ens ihåg var Lars har parkerat bilen.


Haha så ja två exempel på att vi är på den affärn för mkt.. Men jasi knasiga saker kan hända varje dag ^^

Av Nathalie - 27 mars 2010 13:53

Jag är nyvaken yeeey, det icke roliga är att jag har sovit med katterna i natt och vet ni vad dom har gjort ?!?!?!??!

Dom har tuggat sönder mobil laddaren så den är av !


gaah så irriterande jag ska inte sova med dom igen ! ..

Sara och lars for till pite i natt och nu är dom tydligen påväg tillbaka och jag vill mest krypa ner i sängen och stanna där för mitt huvud har lite ont ..


men men jag överlever väl denna dag med

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards