Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Nathalie - 14 mars 2010 23:28

Jag och mamma gick tidigare till coop för att få en promenad och handla lite fika till imorgon, men när vi kommer till coop inser vi att de nog är billigare på willys så samme kom och hämta oss å så åkte vi till willys.


Väl inne på willys var de kaos och vi hittade inte allt vi skulle ha så mamma får gå tillbaka till affärn imorgon..


Jag gjorde ett sova försök strax före tio och de gick inge bra hade en kort cp dröm och satte mig vid datorn, jag är inte så pigg på imorgon faktiskt men men spela roll morgon dagen kommer även om man vill det eller inte.


Hoppas bara att jag kan köpa denises lilla present snart iaf i veckan annars äre inte kul .. Ajja jag ska kolla mer everwood, ser väl hur länge jag är vaken.. natti natt

Av Nathalie - 14 mars 2010 15:49

Jag har just sagt hejdå åt Sara, Per och Lars .. Och jag for inte till pite idag, har ars imorgon och Denise fyller 16


Jag har varit ute i solen knappa fem minuter och härligt väder är de, jag känner lite söndags skum men de kan ha att göra med att jag somna kring fem i morse eller efter de tror jag till och med.


funderar någon på vad jag ska göra nu ikväll så vet jag inte än, känns som lite städning igen är en bra idé men jag vet inte

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards