Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Nathalie - 9 mars 2010 18:11

Ja de är tisdag idag, jag tror inte jag är på fel dag, ändå känns de som de.


Iaf så idag har inte mkt hänt alls, jag sov och blev väckt av att min käre morbror ringde och surrade kring halv elva och  sen typ låg jag i sängen och smsade lite osv till tolv ungefär.. Sen klev jag upp ur sängen när samme kom tillbaka från ok där han släppt av mamma som sku gå till jobbet.


Jag tå smörgås och sen satt vid datorn, halv sov igen kring ett till halv tre och pysslade vid datorn igen och sen duschade .. haha helt ointressant.


Men men, sen gick jag iaf till affärn på så jag har varit utanför dörrn och jag fick en liten promenad :P .. jag surrade i telefonen med anna i nästan en timme för att hon var sällskap då jag gick osv osv osv osv..

Sen har jag pratat lite med lars i telefon igen som knappt sagt nå.


Denise kom hem från skolan och mamma sin och jag sitter mest å funderar just nu.

man ser väl vad jag hittar på sen..

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards