Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Nathalie - 6 mars 2010 21:36

Vi har just sett andra chansen av melodifestivalen och visst visst är vissa bra men det finns ju dåliga också, vi lär väl se vem som vinner globen finalen och får åka till Norge !


Huvudvärk kan komma plötsligt T**o lindrar snabbt och effektivt eller något sådant, men ja huvudvärk har jag och de har inget med melodifestivalen att göra eller att jag fryser om fötterna, vet inte riktigt vad de beror på, kanske att jag är trött efter en dag ute i luften ?? ajja vem bryr sig jag ska inte sova riktigt än.


Utan nu ska jag kolla internet igen, förhoppningsvis håller de till de jag ska göra :D

Av Nathalie - 6 mars 2010 18:03

Fredag alltså igår blev en ganska stilla dag och en tidig kväll, vi åt tacos och jasi hade lugnt.

Jag somna kring elva igår kväll och vaknade till vid ett och smsa ett bra tag sen somna jag kring halv tre lr nå sånt och sen vid elva var de bara att springa upp ur soffan och äta Tacofrukost och fixa sig i ordning till utflykt mot Pottan.


Jag, Sara och Lars var först i vårat sällskap fram och sen kom Kikki,Per,Sanna,Patrik och Siri ^^ sällskapet efter var Mats,Erika,Rickard,Ida och Rasmus .. Jennie,Sören och Emmmmelie samt Kelly och Hubbe(hundarna).. Sist men inte minst kom Johan,Caisa,Tilda och Caisas syster och mamma..

Så vi var en hel del folk och juste jag glömde ju av den andra Lars, inte min morbror lars men alla andras morbror Lars ;P haha.


När vi skulle fara därifrån så fastna vi med bilen och så kom en skoter från motsatt håll och snubben som körde klev av och pojken hans också och putta på bilen fram ifrån medans lars försökte backa.

Vi tog oss lös sen bar de iväg till sara, efter sara till stefan efter stefan till willys efter willys till pålis och nu slut station Lillpite.

Jag har inte blivit varm om baken än ! .. men men senare ska vi äta och nu ska vi bara ta de lugnt ;P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards