Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Nathalie - 25 juni 2009 21:29

Snart ska jag ner i tvättstugan igen med Samme för att bära upp den rena tvätten.. Sen så tror jag att jag ska ut med cykeln iaf..


Jag har just sett på The secret life of Bees och den var jävligt bra, men sorglig..

I förrgår så hade jag ett litet nervsamman brott, och det var inte de roligaste jag har varit med om. Men jag kan då säga att de var roligt att knäa väggen och att sparka foten i badrumsdörren åtminstone..

Jag har inte tänkt skriva om vad de handlade om för de var på tok för mkt, och jag känner att de har inte riktigt gått över än..


Hehe imorgon har iaf Danne 30års kalas, och jag är bjuden, men nu velar jag fram och tillbaka.. Ska jag dit? Ska jag inte dit?..Men de lär ju bli så att jag går dit, men är inte där allt för länge.. Eller jag vet it :P


haha.. nå iaf nu ska jag pysa igen.. adjöss

Av Nathalie - 25 juni 2009 16:02

Nu känner jag mig lite mer levande igen ^^


Jag har duschat, packat upp, bokat tvätt tid och ska strax gå på affärn..

Jag upptäckte att jag har blåmärken på båda armarna, på båda benen och på ena bröstet och människorna jag har att tacka för det är Jonas,Emil och Evelina :P


Iaf nu har jag också ändra lite färg i bloggen ;P så de blev lite gröööönt ^^ haha hejs

Av Nathalie - 25 juni 2009 13:53

Hemma igen.


Tällträsk gav mig bara en massa myggbett och några fina bilder ;P


Jag orkar inte uppdatera så stort här.

Katterna hade inte rivit hela lägenheten och Denise ska snart till mamma sin och hon säger att hon ska stanna där några dagar så då ser vi väl.


Nä uscha jag måste strax duscha ^^


hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards