Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Nathalie - 7 juni 2009 18:47

Jonas hälsade på och han hade med sig Samme.

Jag var som sagt vaken hela natten och sara sov lite grann, tydligen somnade Jonas i duschen vid sju och hann precis vakna vid nio så dom missade inte bussen ut hit.


Sen så var de lite komiskt att försöka sova alla fyra i denises säng å efter en stund blev sara less så hon klev upp och försökte sen få oss andra att vakna.. jag klev upp strax efter två iaf och då var samme också vaken men Jonas var en död stock ;P

Iaf så har vi inte gjort nå idag förutom att tittat på film osv osv. Lr jo jag har varit ut med hunden och sara.


Och nu är det tomt. Sara har just satt sig på bussen. Jonas och Samme åkte iväg. Mamma är på jobbet. Denise hos sin mamma och andra Samme blädrar i tv:n som jag sa att han inte skulle göra !

Jag är iaf övertrött. Och sara får ju sommarlov imorgon ^^


nå iaf jag klarar inte av att skriva detaljer för mitt huvud är för trött. adjö

Av Nathalie - 7 juni 2009 06:51

Hmm här sitter jag vaken vid datan och sara är halv död och ska gå på toa ^^

Jag surrar med Jonas på msn och verkar som att han ska hälsa på snuttegullan innan hinner fara till pite igen, vi ser väl om han inte hunnit somna innan de blir aktuellt ^^


usch jag har fean inge vettigt att skriva denna tid så då låter jag bli att fortsätta. adjö

Av Nathalie - 7 juni 2009 01:30

Fan vad less jag blir =/


Jätte skoj att sara kom till lule idag, hon for och var med Olivia sen kom hon till mammas jobb å så simmande vi, och då vi kom hem var vi ut med hunden och efter de har vi bara ätit en massa, snackat (jag som surrat öronen av henne) och så har hon smsat en massa ;)


vad jag blir less och lite ledsen över är att de inte gick att ta sig till pite ikväll. Jag hade gärna velat göra nå, men de är iskallt här ute så jag fick inte med mig sara ut och Kim ville verkligen inte hämta oss och ingen annan pitebo heller.. fan vilken dålig stil .. hmm måste se till att bli miljonär, då går nästan allt man vill.


Nä nu ska jag göra något. adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards