Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Nathalie - 1 juni 2009 22:44

Idag så har mamma hunnit ringa mer några ggr och idag var de jag som var upptagen och irriterad över att hon ringde mig, hahaha de fick hon vara på mig igår och i förrgår ;P


Denise kom hem vid sju och jonas kom hit efter åtta någon gång tror jag..Han kom hit för att laga mat TYP, hahaha jag trodde att Nisan och Jonas skulle sova här i natt men nej dom har just farit till jonas eller dom sitter väl på bussen :) och Lika bra är de för idag är jag nog inte så sällskaplig av mig som lille Jonas nog märkte, jag prata inte mkt med honom då han kom hit (fast egentligen fick han bara smaka på sin egna medddeccciiiniius för dagen) och så höll jag hårt i tv kontrollen då denise ville se på Shrek och jag på Csi, men jag gav ju med mig lite hon fick se lite Shrek medans vi åt maaaat som var SUPER GOOOOOOOOOOOOOOD.

Wook grönsaker och kyckling i sås med pasta till är GOOOD mat.


Såå nu när snorungarna har dragit så sitter jag här och kliar min hand, Sindras högra tass har blivit dubbelt så stor som den vänstra, jag antar att det är pga humlan hon försökte döda tidigare idag.

Imorgon ska jag vara vaken tidigt så jag släppa in Denise så att hon får byta kläder inför skoldagen hennes :P haha kläderna är i tvätten nu därför kunde hon inte ta med dom till Jonas.


Nå jag vill hemskt gärna följa med henne till helgen om de nu blir de hon surrade om i helgen som var, men frågan är var hon ska få 200kr ifrån och om hon hinner göra allergi testet så mamma/samme/sandra tillåter att hon gör de, men jag vill iaf vara med och Se.. men om jag vågar lr får är en annan sak ..


vi hörs imorgon. adjö

Av Nathalie - 1 juni 2009 13:52

Första Juni är det idag.


Igår kväll cyklade jag till kyrkogården och satt där ett tag, snacka om tyst och lugnt de var.

Då jag cykla hem blev de att hoppa i duschen å sen såg jag bara tv och hoppade i säng efter de.


Idag har jag bara hunnit vakna, diska och äta ... eller Jo jag har pratat med Sara också som sa att hon ville hälsa på men sen fick jag sms att hon inte kunde..

Igår blev de mest troligt bestämt att vi ska äta wook idag, men de är inte säkert så jag får väl vänta och se vad "De ohängda" säger när dom kommer hit. hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards