Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Nathalie - 18 juni 2009 23:14

Jasi, nu har coop stängt iaf.


Jag gick ut typ kvart över tio och ringde Jonas för att höra för säkerhets skull om han sku ha nå från affärn eftersom då denise fråga så var de bara irritation :P

Iaf så skulle han de å så skulle jag möta honom vid byggnaden här brevid, å han tog hundra år på sig.. jag såg att den andra madde å en kille gick å så såg jag gabbe på andra sidan av vägen å jag blev less på att stå still så jag gick framför Samis hus å där stod juh Jonas med Joshua (hur nu de stavas:P) å Gabbe som kom precis..

Då blev de vi fyra som tog oss till coop å handla. Sen så pös dom tillbaka till Sami å dom är där nu.

Jag fick ett "Nattis I love you" och ett "Tack Nattis" från dom :P


Iaf så nu har några grabbar kommit hit vet bara namnet på en av dom KIM, sen så är de jag denise och Madde för Elina for hem.. Vi ser väl hur lyckat denna kväll slutar ;P


hejs

Av Nathalie - 18 juni 2009 22:05

Nu är man inne igen, frusen är man också..
Vi har hunnit vara in en gång tidigare å de var bara för att pojkarna tog för lång tid på sig att komma till tivolit..


Sen så böt jag kläder då jag och Nisan var in, och då vi går ner igen så hann jag se Semi åka Break dance (hur nu de stavas) och Jonas och Denise åkte Star dancer och vad som irriterar mig i massor är att pojkarna drog till Sami då Madde och Elina kom tillbaka och tydligen gick de inte att Jag, Denise, Madde och Elina gick till Sami för de skulle va för många och idioterna kunde it komma hit där ALLA ändå kan vara och få plats...


Men men är man så så är man ..


Nå iaf jag åkte Break dance och den andra snurr saken ^^ och just nu är jag trött i kroppen och frusen ;P .. får väl se om nå mer intressant händer idag.


ajdö

Av Nathalie - 18 juni 2009 18:42

Då jag var på tivolit med Linda gjorde vi inte mkt, gick runt runt runt med hennes lillebror å blev inge åka lr nå..


Nyss kom Madde och Elina, å vi väntar tydligen på Sami/Semi och Jonas så att vi kan gå ner dit, får väl se om jag vågar åka någonting ..


Aja nu ska jag dricka lite vatten ^^ hejs

Av Nathalie - 18 juni 2009 13:25

Tivolit öppnar idag :P


Och om ett tag så lär jag få sms av Linda som säger att dom är på väg dit ner å då ska jag gå å möta dom ;D


Just nu är jag förbannad på min tå jävel !! Jag kan inte ha några andra skor förutom foppa tofflorna och de är jobbigt :P speciellt på kvällarna när de är halv kallt å jag knappt kan ha sockar :P


Äsch iaf ska jag skura lite innan jag går ut.. så hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards