Alla inlägg under april 2009

Av Nathalie - 18 april 2009 19:07

Som jag skrev igår så hade Denise och dom farit till Bergnäset för tredje kvällen i rad och för andra natten i rad fick jag följa med i bilen för att hämta upp dom.

Inatt fick Danne köra och de var ju väldigt snällt att han gjorde de också, men vi såg inga vita harar som vi gjorde natten före de då Nicklas fick vara den som körde :P



Idag har det varit en lugn lugn dag, Yaya åkte hem vid tolv och folket klev typ inte upp förens vid två, jag och mamma satt och såg på Dokumentärer på tv iaf.

Sen så kom nicklas på besök och vi blev bjuden på mat och fick gå och Handla (vi=Jag,Denise och Jonas)..


Nu har iaf mamma och samme farit till sammes mamma för att per-åke fyller år. Denise städar i sitt rum och jag har städat lite på balkongen, jonas hjälper väl denise antar jag..


och sen så sitter jag och lyssnar på Hammerfalls´ Glory to the brave ^^


*Sara ringde och hade ont tidigare idag och då skulle hon ha farit till sunderbyn men det blev Piteå älvdalssjukhus istället och de verkar vara lite bättre nu, så vi får hoppas att hon slutar ha problem där hon har ont !!!! *

Av Nathalie - 17 april 2009 23:33

Jasi, idag var det inte mkt som hänt.. Nisan och Co har dragit till bergnäset för tredje kvällen i rad (dom har varit där ett bra tag) och jag hoppas verkligen dom har lika kul som igår och dagen innan hahahahaha.


Mamma och samme är ut på krogen så jag sitter nu själv i vardagsrummet och ser på kill bill vol.1 som är på fyran..


Och för andra dagen i rad blev det att äta hemmagjort pizza.. Jasi annars äre inget spec att rapportera.


adjö

Av Nathalie - 16 april 2009 15:44

Igår fyllde morfar 60år och jag skulle ringa, men glömde av det !


Idag kom mamma och samme från stugan och nyss så drog Madde, denise och Jonas till stan.

Sara och anton sitter i vardagsrummet och degar och jag funderar vad fan jag ska göra ikväll då sara har dragit hem till pite ^^


Just nu så har vi tre hundar och tre katter i lägenheten, men i kväll så far ju Amanda hem och mest troligt så far Yaya hem på lördag så då blir det bara Lady kvar :)


I natt så promenerade iaf Nisan och Co från bergnäset och jag var tvungen att vara vaken ända tills dom kom hem så dom tog sig in :P


Jag kan då säga att den senaste veckan har varit händelse rik och att jag skulle kunna skriva en roman (som jag nästan alltid säger) men det är ingen vits i att skriva ännu mer detaljer för då blir jag bara så grubblig ;P


Nä nu ska jag hitta på nå, adjö

Av Nathalie - 15 april 2009 00:36

I don´t care.

I really don´t care.


I want to say "I don´t care", but I can´t.

I say that "I don´t care", but it´s not true.



I´ve got to turn off the feelings, now I don´t care at all.

I don´t feel a thing. Are you happy now ?

Av Nathalie - 14 april 2009 16:17

Idag skulle vi egentligen farit till stan men de blev inte av, vi sov lite länge ;D


Jag såg att whiz hade ringt tidigare men jag gick å duscha och massa annat så hon ringde nyss å jag fick surra med henne en snabbis och hon sa att hon sökt högskola i sundsvall, haha usch så trist man känner sig som inte gör något vettigt ;D


Men men, ikväll så blir det inte att Anton och Marcus kommer hit ... De är jag, Sara, Denise och Jonas och sen lär Co också komma en sväng.

Alltså ser vi hur kvällen blir :P


adjö

Av Nathalie - 14 april 2009 00:55

Såå nu har de gått ett litet tag och jag har massor att säga egentligen.


Sara kom i söndags och hälsade på och samma dag kom Marcus och Anton på besök och vi spelade kort med nicklas.

Yaya var utbrytar kung och diskade disken åt oss och så bestämde vi att vi skulle åka till Happis.


Så Måndag (idag) så for vi till Haparanda för att kolla runt på Ikea, det var jag/Denise/Sara/Jonas och Nicklas som körde bilen.


Det finns nog tusen andra detaljer jag skulle kunna skriva ner, men jag känner att det är inte någon mening med det så detta får duga.


Hoppas bara att "Tisdagen" blir bättre ;P adjö

Av Nathalie - 11 april 2009 23:48

Snart är själva påsk helgen slut, det är ganska komiskt med tanke på att inget speciellt firande har ägt rum här i luleå.


Idag så for Mamma och Samme till stugan å dom tog med sig Lady, så nu är det jag/yaya/lurvas/sindra/tinnah/Denise och Jonas i lägenheten.... Imorgon så är det sagt att rara sara ska komma iaf så då blir de säkert ännu trevligare.


Yaya uppför sig bra även fast hon är sitt vanliga "crazy jag", det som irriterar mig och jag måste banka in i skallen på lille Jonas är att man ska inte vara rädd för djuren och man ska speciellt inte visa de för då kan saker o ting gå galet ^^ men än så länge är de lugnt, hon är så fin så :)



För övrigt mår jag bra, väldigt bra om jag ska vara ärlig, men sen har jag också en gnagande oroskänsla när det gäller en del i mitt nuvarande liv hade hemskt gärna velat skrika de rakt ut.. Men som talesättet går "Tala är silver och Tiga är guld"


nu ska jag se en film sen ska jag sova med yaya. gonatt

Av Nathalie - 11 april 2009 14:24

Långfredag igår var en lång dag, jag satt knappt nå vid datorn.. Men jag åkte i Nicklas nya bil och promenerade ute med Yaya, Lady och Jonas

Dessutom så hann jag gå på affärn cirka tre ggr.


Det hände egentligen inte så mkt spännande igår även fast de var livat, Vi var då vaken hela natten iaf, iaf jag  & Jonas dom andra var bara sömn tutor speciellt Denise ;D


Jag har typ sovit en timma och om cirka en timma så ska de å handlas på willys. å faktiskt så ids jag inte uppdatera nå mer just nu



Glad påsk.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards