Alla inlägg den 1 april 2009

Av Nathalie - 1 april 2009 19:23

Jag har varit ut till mormor och morfar idag, fick äta middag och hjälpa till med städning av övervåningen.
Fick halv damp på mamma lilla som bara var irriterad och sur i mitt öra då vi snacka i telefon.


Evelina gick mig på nerverna då hon trodde att hon skulle få massa saker bara för att hjälpa till att dammtorka, visst nog är de snällt att hjälpa till men man behöver väl inte få betalning varje gång? Haha men lilla Eve är ändå gullig ^^


Anna där emot gjorde ett försök att lura mig idag, först så trodde jag inte på hennes aprilskämt sen så började jag tro de och då visade sig att de inte stämmmmmde :P haha jag är nog lite lätt lurad ibland.


Imorgon kommer jag vara en packåsna och de är gode irriterade och jobbigt blähk ^^ .. sen så mina planer för vad jag ska ha på mig i morgon lär nog inte vara någon bra idé med tanke på vädret och slasket som är utomhus.


Aja nu ska jag nog hitta på något.


*April april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill* ... Adjö

Av Nathalie - 1 april 2009 11:57

Anna har rätt i sin kommentar, jag glömde rentvå mormor hon ljög inte om att hunden hade smitit för hon hade smitit två ggr.


Det är onsdag idag, solen skiner och jag är halv död.

 Jag har en liten hjärn spärr så jag får inte ut de jag vill skriva, alltså får vi väl se om något kommer för mig senare.



adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards