Alla inlägg den 5 april 2009

Av Nathalie - 5 april 2009 23:59

Haha nu har jag fuskat lite med datum och allt för klockan är egentligen fem över tolv ^^


Idag var en relativt seg dag ändå, fast den var "trevligt lugn" om man ska beskriva den bra. Enda som jag inte är allt förtjust i är att Nisan och Jonas drog till Danne och inte har kommit tillbaka än, vilken jäkla liv de kan bli ^^


sen har jag en extremt stor fundering sen ungefär sju imorse men jag kan som inte prata med någon om de egentligen ;D så kan det vara.


Jag gick och sov vid sju imorse och klev upp ur sängen helt vid halv två tror jag.. fast jag sooov inte hela den tiden :P


äsch nu ska jag se lite tv. Ajdö

Av Nathalie - 5 april 2009 05:10

Godmorgon söndag..

Vi har just sett klart andra filmen för inatt (morgonen) vi såg Crossroades och före de Hancock.. Jag sitter nu och funderar på om jag ska ladda upp bilder på bdb eller om jag måste vänta med det tills jag fått tillåtelse att göra de lr inte ;P


Igår blev middan lax och potatis med Sallad och det var mitt förslag, fi fean vad gott de var.. Egentligen har inget speciellt hänt under lördagen utan det har varit relativt lugnt ändå .. Som de ser ut nu så blir det en väldigt seg söndag.


äsch jag vet inte vad jag kan skriva mer så adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards