Alla inlägg den 3 april 2009

Av Nathalie - 3 april 2009 21:12

Tack för det anna, visst chillllinötterna var goda men jag vill inte bli dålig i magen igen så vi får se ;P



Idag har jag varit på affärn två ggr och jag är skit trött, mamma har fått magsjuka från jobbet och karlarna spelar poker i köket (Danne, Jonas,Samme,Stefan och Nicklas)... Denise håller halvt på att klättra på väggarna för att hon är förkyld och sitter hemma på en fredag kväll men hon har iaf ett program att titta på just nu ^^


Det har faktiskt knappt hänt nå sen jag kom till lule, Jag har spelat lite kort med Denise och Jonas och som sagt så har jag varit på affärn två ggr.. hunden måste väl ut snart så då får jag och Jonas slåss om vem som ska göra de :P .. usch så många namn som upprepas i de här inlägget..



Hoppas bara det gick bra för Sara och Sanna att baka och att "kalaset" blir lite trevligt i morgon iaf.. nu ska jag gå och ta lite mer dricka.. vi hörs.

Av Nathalie - 3 april 2009 12:53

Snart så går bussen till lule, och jag var just ut med yaya en sväng och surrade med Sara i telefon..

Tyvärr hinner jag inte gå med henne till affärn och tillbaka när jag ska åka buss, så de jag ska göra nu är att gå på toa och sen ska jag packa ihop mina saker..


Jag märker att jag inte skulle ha ätit chillinötter igår, magen min mår inte så bra :P ..men men, än så länge har dagen inte varit skit, sen vad som händer då jag kommer till lule är en annan femma..


Vi hörs..

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards