Alla inlägg den 25 augusti 2010

Av Nathalie - 25 augusti 2010 12:37

Även om jag fick sova längre här hos sara och lars så var de ändå inte så mkt längre än om jag sovit i byn.

Jag klev upp tjugo över sju och börja gå härifrån kvart i åtta ungefär.


Väl på skolan så fick jag lyssna på info i ungefär en och en halvtimme, de enda intressanta där var dom som tecknade tecken språk ^^ för vi fick ändå ett häfte om all info som pratats sen.


efter en kort "kaffe" rast så hamna vi i vårat "hem klassrum" och fick skriva av vårat schema och surrade en lite del och valde tillVal.

Man behövde inte välja en Tillvals kurs i Pass men jag ville ändå prova så jag hoppas jag har valt rätt isf.


Schemat börjar gälla på fredag och då har jag bara en enda lektion !!!

Och imorgon så har vi klass dag på hammenviken (hoppas de är lite bättre väder än idag !).


Just nu är jag hos Sara och Lars igen, lars mötte mig då jag for från skolan och sara är snart här från skolan sin. Och lite senare så ska jag iväg till byn där internet inte existerar.

(även om jag inte har internet där så lär jag ju ändå kunna internetta till och från där de finns).


ajja ha en bra dag i regnet.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards