Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Nathalie - 24 augusti 2010 19:36

Haha svengelska i fin rubrik.


De har blivit stor bakning hos mormor idag, vi bakade bullar och en annan kaka i ugn och samtidigt gjorde vi maten som var fisksoppa.


Vi är nyss tillbaka hit i Ö-byn och de blir att jag sover här i natt hos Lars och Sara.

Kände ändå att jag vill inte åka sju bussen imorgon (även om de blir så fram över, men någon gång vill man väl slippa)


Så då ska jag muppa dom här ett tag idag alltså ;P

Sara och lars spelade lite "Chess" och sara var gode duktig även om hon inte spelat de så mkt förr, jag spelade en omgång också men jag orkade inte koncentrera mig så mycke så jag förlorade.


Vi hjälpte också morfar att lyfta upp värme pannan (den gammla) på ett släp.


ähh orkar inte uppdatera något mer så ha en bra kväll ;P

Av Nathalie - 24 augusti 2010 12:27

Idag fyller "broder" Pontus 18år så stort stort Grattis åt Ponta som sjöng inne på coop på min 18årsdag.


Och sen har vi lillebror Patrik som fyller år idag också (fråga mig inte hur många år, jag är alltid osäker när de gäller honom och Siri).. Men iaf stort GRATTIS till honom också.


Idag har varit idag och jagvar inte till skolan idag, de är ute dag och "lära känna folk" dag idag men imorse kände jag att min igen täppta näsa och min hesa hals ville sova längre och inte springa runt i fuktigt gräs osv osv.

Så jag låg istället och lyssnade på sotarn som var på besök.


Jag har inget internet i lillpite, men jag far lite till och från hos Lars och Sara och där kan jag tjuva internet lite då och då ;) .. Nå nu ska jag kolla vidare på nätet...

juste senare idag ska jag och mormor baka hon fyller ju år på söndag hon. Ha en bra dag

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards