Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Nathalie - 20 augusti 2010 21:56

Just nu har vi klopplat lars dator till projektorn och ska se film på den.. Vi har just också hämtat tillbaka mamma och samme från sammes mamma där dom åt surströmming.


Jag var in på af idag när alla sov och vi åt god pizza som jag hjälpte mamma lite med.


Idag har inte varit så mkt att skriva om ändå, utan gode lugnt faktiskt.


ähh har inte tid att skriva nu, måste ta mig en kvälls macka sen blir de film.


Ha en underbar kväll och har ni inte gjort de än så GÅ UT OCH TITTA PÅ MÅNEN ;)

Av Nathalie - 20 augusti 2010 09:58

Jag har ju aldrig riktigt varit frisk i skallen och de bevisades mest med att jag sov på balkongen i natt.

De var kyligt men inte kallt så jag frös och när jag vaknade nu imorse så var de gode fuktigt (tror de har regnat lite).


Strax efter tre i natt tror jag de var så blev jag väckt, de´tog mig ett tag innan jag insåg att någon verkligen pratade med mig och att jag inte drömde, så när jag vaknade till ordentligt hade människan gått in, men jag ropade till och fick mig en av de vanliga Hej kramarna innan jag somnade om.


Jag började skratta sen också för att jag var förvånad över de främmandet eftersom de var ett tag sen, men trevligt var de iaf.


Nå nu är de bara jag som är vaken, ska ta mig nå frukost sen får vi se vad jag hittar på.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards