Alla inlägg den 22 april 2010

Av Nathalie - 22 april 2010 17:43

baaaah jag är blääääh mätt :P

Så går de då man äter kyckling rulle.


Solen har ändå varit fram en sväng idag, fast molnen är kvar, vi gick en liten promenad till affärn och så har jag surrat med mamma i telefon.


Jag sitter här å fundlierar lite om jag ska ta ett huvudvärks piller lr om jag ska vänta, hmmmm, tror de blir vänta.. Men men it äre lätt att vara totalt pigg när man har sovit så knas :)



ajja ha en bra kvell

Av Nathalie - 22 april 2010 12:53

Nu är de massor mulet ute, ser ganska grått och trist ut när man tittar ut genom fönstret.

Jag somnade kring fyra imorse/inatt och blev väckt av att mamma ringer kring fem ..[och vad jag inte förstår är hur vissa inte förstår att man vill sova den tiden och att vissa "vuxna" inte vet hur man beeeeeeteeeeeer sig..]



Iaf jag somna om och vi blev väckt kring tio för morfar ringde på lars telefon och skulle ha iväg honom, så nu blir de besiktning för honom imorgon osv osv..


De är bara torsdag idag och än så länge så är de inget planerat.. utan vi sjunger och är glad.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards