Alla inlägg den 16 april 2010

Av Nathalie - 16 april 2010 23:22

Jag tog en liten paus i läsandet av boken, de roliga var att jag kom inte ihåg vilken bok jag börjat på så jag råkade börja läsa den andra före ^^

men iaf jag satte mig vid datorn och titta ut genom fönstret och där stod en vinröd combi bil antar de var en volvo med blå ljus på !!


Och just precis som jag sitter å skriver så satte sig en kvinna och man i bilen så de är mycke möjligt att de var civilpolis lr bara helt enkelt en vanlig bil med blått ljus i ;P




De var en plåga att cykla tidigare, jag kunde inte andas för att de plåste och så blev jag snorig också ^^ men sen att gå hem med mamma gick gode fort ändå och jasi inte så mkt har hänt.

Denise och Johanna smet iväg till malmudden(tror jag de var) och mamma och samme ska med marina och Co.


Jag ska läsa boken eftersom jag inte har energi till att se film osv.


så ha en bra kväll Godnatt ;)

Av Nathalie - 16 april 2010 16:47

Nu är jag hemma, nu har jag varit hemma ett tag, nu väntar jag på mat.


Jag har dammsugat, jag har dammat täcken och kuddar, jag har tagit bort säng kläder och hett dom i tvätten, jag har varit ner i tvättstugan, jag har rengjort kattlådan och jag vet att det är för helvete mycket kvar att göra om man ska ha de städat men därför kommer jag fortsätta imorgon.


Måste byta dammsugar påse och efter jag ätit ska jag ut å cykla sen ska jag möta mamma när hon ska hem från jobbet.

Jag ska hinna läsa ut två stora böcker till måndag också, hmm kanske skippar böckerna.. vafan jag ska för mkt nu !! ..


äsch nu går jag och äter. Have fun

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards