Alla inlägg den 9 april 2010

Av Nathalie - 9 april 2010 19:54

Nu äre ju såhär att idag händer inget ;P haha, lr jo vi for till stan för att äta på Subland och tack vare de fick jag ont i munnen för att jag är klantig av mig ^^


Vi kollade runt i lite andra affärer också men jag slösade typ inga pengar alls.


Strax är de talang på 4:an och sen vette tusan :)


Nå ha en bra kväll

Av Nathalie - 9 april 2010 14:38

När man inte har något att göra och inte vill göra något vad gör man då ? :P


ajja fredag idag och inte så mkt ska hända så alltså har jag inte så mycket att skriva.

Hjälpte lars att hämta några små grejjer hos anna och annars har jag ätit frukost lunch och inget mer ^^



Man ser väl vad resten av dagen erbrjuder.

Av Nathalie - 9 april 2010 01:26

All inside is a big scream, I know it´s wrong ..

When I see that it´s all up to me I get small, I can´t take it and no I can´t Fake it so how in the hell am I gonna Make it ?!


you´re not sure, you think it´s a mistake.. all is pretty fake ..

i have one whole in my heart, i have one little opening and you got in, but now i´m not sure.


More than ever i know why I hide.

In all this time I had the perfect plan to keep sane, but all of this is

Kind of stupid yey love chaos.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards