Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Nathalie - 25 oktober 2010 08:57

Såhär är det, jag köpte Minecraft igår och satt och spelade, tusan så fast man blir, hade värk i armarna när jag sluta för att jag suttit fast klistrad så länge :)


Och nejdå inte är de nå fel att göra de någon gång ibland då och då men IDIOT JAG satte mig och börja spela i morse också innan bussen gick och tack vare att jag var lite trötter och "stressad" för att hinna med så mycke som möjligt innan ja skulle gå till bussen gjorde så att jag gjorde misstaget att ramla ner för en stege så att jag dog och tappade en hel del saker som tog hundra år att hitta igår !..

Klant arsel kan man lugnt säga åt mig, men men får ta nya tag sen någon gång.


Men farligt spel de där, roligt men farligt ;)


OCh bleeeh när jag klev av bussen på morgonen så klev jag it av själv och irriterande var de när pöjken där gick och gick bakom mig hela jefla vägen ner till korsningen !!! och de var så irriterande för jag gick så sakta som jag bara kunde så att han skulle gå förbi mig men nejdå han stannade kvar bakom mig.


Nåja jag är iaf på skolan och Ådii sitter vid datorn brevid och jasi jag vill bara att skoldagen här ska ta slut så jag får åka till stan och grejja.


Ha en bra dag ;P

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards