Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Nathalie - 20 oktober 2010 19:18

Hmm vad betyder taggad egentligen, ett komiskt uttryck som jag inte har någon aning om vem f*n som kom på de !


Nu är det så här att de har varit skit väder hela dan och efter aulan idag så hade all energi bara sugits ur mig. Jag blev glad att Ådiii fick åka med mamma sin från skolan för då fick jag snål åka till Lars och Sara då vi slutade.

Jag skulle vänta på mormor men de blev att jag åkte till magnus och städade bort bomben som landat där (egentligen skulle de ha skett imorgon) och jasi robin var dit å dom spelade väl lite.


Jag har fortfarande ingen energi, jag har blåmärken jag inte vet var dom kom i från (mest troligt efter städningen) jag har duschat i hett vatten och brände mig nästan och jag är gnällig och less på dagen idag och många andra saker just nu, skulle kanske behöva låsa in mig i en källare någonstans och stänga ute de mesta i typ tre timmar lr mer.


Men nu till något lite mer intressant enligt min mening. Idag är det den 20:e oktober alltså den 10:e månaden på året och dessutom är året 2010.

Så klockan 20.10 ikväll är de tredubbla siffror.

 

20/10-2010 kl:20.10.

Tror inte många har tänkt på de men nu kanske ni tänker mer, nåja ska gå och klaga till väggen nu ha en bra kväll ni andra levande.

Av Nathalie - 20 oktober 2010 06:10

De är mörkt ute, de är regn oväder och jag är trött som ett as...


hur tusan ska jag lyckas ta mig till skolan utan och bli genom blöt ?


bläh jag orkar it, men jag gör de ändå visst är jag dum.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards