Alla inlägg den 9 oktober 2010

Av Nathalie - 9 oktober 2010 00:35

 Haha nu pysslar jag här ibloggen igen och Jasi de gula är borta och de har gått tillbaka till normal grön, så skummizet jag kände tidigare är borta också.


Alltså idag har innehållit hjälpa lars att tvätta, säga nej åt Patrik att sova över här idag (och inte för att jag inte ville träffa honom men jag kände att jag inte var nå trevligt sällskap då ja skulle syssla med läxor, även om sara och lars stör livet här så sköter dom sitt medans jag måste göra mitt.), matlagning som bestod av ungstekta morötter & Potatis med hamgurgare beasås och rivna morötter, data sittande och promenerande samt idol tittande och nu sist Chocolatier spelande.


Vilken gullig sammanfattning av dagen de blev, men som sagt förra helgen sa jag åt Sanna att de bara är att ringa om hon vill hälsa på och till Patrik sa jag att han får komma nästa helg om han vill (: bara han ringer före, kanske torsdag ist för fredag så jag vet :)


Nåjaja snart sova, ska bara sparka lars ur soffan för då vet jag att sara trippar efter för jag tror hon är mer trötter än lars.


Ha en bra natt .. Natti Natt

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards