Alla inlägg under januari 2010

Av Nathalie - 20 januari 2010 21:11

shiiit alltså, jag märker just att min mobil klockan går 7minuter för söligt jämnfört med Saras mobil & dator och Lars mobil & dator !!

Det komiska är att Lars ställde sin mobil efter min mobil och jaa   


Alltså jag ställer aldrig om min klocka och fean heller att någon annan gjort de !!

Jag sov ju iaf i mitt rum hos mormor och morfar som är känt för sina spökerier, så vem vet kanske dom som har ställt om klockan ?!?!?!?! .. ojoj

Av Nathalie - 20 januari 2010 17:11

ojoj vilken hård natt, det blev massa prat och sen smsande till slut då jag somnade sov jag så hårt att jag vaknade och hade ont och sen sov ytterligare tills Thor kom och väckte mig hahaha alltså en thor och en morbror Lars i släptåg.


Lars ansåg att de var bättre thor väckte mig än han själv för då skulle jag inte bli lika sur.

Jag har iaf pain i munnen och nacken för jag sovit knäppt, lr ja i munnen har jag för jag lyckats bita mig själv i kinden.



Idag så har inte mycket hänt än så länge !! lr jo varit till Norrfjärden och Gratulerat Christer som fyller år, en av mina morbröder alltså, Grattis Grattis.


Just nu känner jag mig trött i hela alltet och vet inte riktigt vad jag funderar på och jag väntar väl också på att tiden ska gå, haha. aja skriver kanske sen. Hejs

Av Nathalie - 19 januari 2010 19:27

Rolig dag alltså ;D

Vakna igen kring tolv och strax efter de bar det av, jag är tillbaka i Lillpite nu !!


Jag har badat i öjebyn med Sanan och Sara och där höll man på att bli dränkt !! de var mycke folk och massa vågor eftersom folk simmade osv.



Men iaf så är jag relativt pigg och ska kolla runt på nätet nu :) ha en bra kväll.

Av Nathalie - 19 januari 2010 06:20

nu har man sovit i typ fem timmar och över pigg är man, men då lär jag vara dödstrött sen :P haha


konstig dröm jag hade tidigare iaf och orkar it in på detaljer egentligen :D


Så godmorgon

Av Nathalie - 18 januari 2010 19:23

Jag har riktigt säkert velat kasta sönder mitt rum idag !!

Inget blir som man vill lr har tänkt sig !


Jag har då damsugat alla rum utom köket ooch denises rum, men sen så bara halva mitt också för att de står en extra säng i mitt jäkla rum som ska kastas ut från balkongen sen.


nå åter till de andra klagomålet mitt rum !! inga gardiner passar och jag måste ha en "kappa" istället för "längder" för annars hamnar gardinerna i sängen om jag nu inte har korta längder vill säga.

Iaf så fick jag upp nöd gardinerna och dom var relativt korta men snyggt är det inte.

Jag har dammtorkat osv och sorterat i garderoben precis som Denise gjorde, hahaha hennes garderob är så full att den borde spy ut kläder snart :) men alla kläderna är väl inte hennes heller, tror jag.


Något årtionde ska jag ha upp den där svarta hyllan ! och något årtionde kanske jag får ett skrivbord så jag slipper ha datorn vid sängen min, visst de är väl bra om jag ser film, me de är typ de enda.


äsch jag ska sluta klaga och försöka roa mig lite.

Av Nathalie - 18 januari 2010 06:33

Det är inte många minus grader ute men det blåser, då blir det oftast kallare !

Jag har varit hurtig och promenerat med mamma till bussen, skulle egentligen gått till stan för att fördriva tiden men vi tog oss till coop och mamma insåg att hon hade för lite kläder på sig att gå hela vägen.


Så hon tog bussen och jag gick hem, jag får åka iväg senare, vad tusan jag nu ska roa mig med för att fördriva tiden.

jag lär väl vara hemma till två iaf och jag hoppas inte att jag fryser ihjäl efter vägen, nog för att jag inte frös nu på morgonen ändå ;P


Aja vilket som Godmorgon allihop och ha en bra start på måndagen eran.

Av Nathalie - 17 januari 2010 22:46

Det är söndag idag och det har varit en härlig eftermiddag trots olika saker, det var så förbannat härligt att Bada idag och man blir så trött av det också.

Fast jag älskar ju vatten så de kanske inte är så konstigt.


Jag har lärt mig på sistone att jag lyckas aldrig skriva saker då folk är i närheten, spelar ingen roll vem det är lr vad tusan det är jag skriver, oavsett om det är oviktigt lr inte så lyckas jag aldrig få fram rätt ord om folk är omkring.

Haha de är ingen klagan jag gillar folk också men ibland blir jag bara sur på mig själv då jag inte lyckas få ut det som måste ut.


Någonstans har jag för mig att jag hört uttrycket "stänger man en dörr, öppnas ett fönster" lr "en dörr stängs men en annan öppnas" just nu känner jag att jag har för många dörrar öppna.

Alla dörrarna är värdefulla men en lr två speciella dörrar skulle jag vilja stänga igen åtminstone lite grann, de kan bli skadligt annars.


Men men nu verkar jag allt för negativ, Ha de gött sovgött.

Av Nathalie - 17 januari 2010 14:11

Jag klev upp nyss så nej jag var inte vaken totalt utan att sova, jag var ju tvungen att ringa till mamma och väcka henne.


Och jag lär ju vara tvungen att ringa snart igen för att se så hon inte somnat om.


Som de låter som nu ska vi strax gå till affärn och sen vettefan.


Haha Goddag allihopa.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards