Alla inlägg den 29 januari 2010

Av Nathalie - 29 januari 2010 21:33

Nu är det faktiskt så här att jag har ont, men det skiter jag i, nu är det faktiskt så här att jag är trött, men det skiter jag i.


Nu är det faktiskt så här att vi har badat och jag simmade mest så jag är gode sliten.

Sen att toaletten ska se ut som om DJÄVULEN SJÄLV bott där är ju en helt annan sak !!!


Alltså jag har städat toan (snart hela iaf) och dammsugat fiiint att jag är städerska så fort jag kmr hem.

Sindra tittar ut genom fönstret och är gullig.. Lars gjorde varma mackor åt oss allihop och de var gött.


Jag pratade med Whiz då vi var på willys så jag vet att hon lever ;) får väl prata med henne på söndag lr till veckan igen lite bättre kanske heh ^^

Av Nathalie - 29 januari 2010 12:22

Jag har nästan nyss duschat och likena har vaknat till liv !!

Före min dusch så har jag hunnit se två filmer hahaha ;P


When in rome och Winning London och ja inga så där höjdar filmer men jag kände för att se Mary-Kate och Ashley litegranna ^^


Nå nu ska jag roa mig med datorn på annat vis, tjipp.

Av Nathalie - 29 januari 2010 07:06

fredag morgon och jag är pigg och glad, fan jag är förstörd !!

kallt om fingrarna är det och mörkt ute.


Jag äter frukost och lär vara dödstrött senare haha.

Men skitsamma Godmorgon

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards