Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Nathalie - 5 januari 2010 21:50

Haha ja då har man varit hemma en liten stund.

Så vi har samlat ihop datorerna på ett ställe igen, för en gångs skull fick Sara med sig SIN EGNA DATOR.

Så nu har vi Min dator, Lars dator och Saras dator samt Sammes dator igång i vardagsrummet.


Samme spelar Xbox och mamma spelar poker på datorn.


Men då vet alla glada och sura att jag är home again and not alone ;)

Av Nathalie - 5 januari 2010 16:30

Nu är alla pigga och glada eller något likande, Sara har kommit tillbaka från stan och diskar sin disk nu, Lars är på toa och så fort han kmr ut så ska vi ta ner ett bord i källaren sen bär de av utomhus i kylan, vilket som blir först och sist lär vi ju se ..


Men vi har en del grejjer att göra faktiskt, så jasi vi ser väl hur resten av dagan blir ;D

Av Nathalie - 5 januari 2010 15:17

Vi somna relativt tidigt inatt och Siri sov i sin hörna som Sanna hade egentligen fixat till sig, haha men söta är dom.


Jag har just vaknat till ordentligt och jag är SJUK, jävla förkyld, jag är snorig och jag har fått lock i örat och allt svaaamel.

Nå nu ska jag försökta klä på mig tror jag ;P usch vill sova mer faktiskt.


aja har inget att säga egentligen skriver nog senare .

Av Nathalie - 5 januari 2010 00:29

irriterande att igår hade jag bara 11besökare på bloggen, tusan att jag ska bry mig så hårt !!

Men skitsamma har jag inget bättre för mig än de får jag väl skylla mig själv.


Jag är trött men jag kmr it sova än på ett tag och vart jag somnar får vi väl se ! .. morgon dagen kmr vara sådär så vi ser väl vad som händer egentligen.


jag ska sjunga och vara glad som jag var vid sju imorse, jag sjöng för full hals och skrattade som in i h-vete ;D haha

ingen favorit i repris blir de heller ;D

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards