Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Nathalie - 22 mars 2009 20:26

Nu funderar jag på massa saker, Inbillar jag mig???

Jag vet inte om jag gjorde rätt idag, jag vet inte om det var tjuveri vi talade om, jag vet inte om jag hade rätt. Men jag får helt enkelt lite på vad jag tror.


Dessutom vill jag hemskt gärna gå till botten med allt för att som det är nu med just denna person är väldigt förvirrande.


hmm måndag imorgon och inget speciellt verkar hända. aja ha en bra kväll.


adjö

Av Nathalie - 22 mars 2009 14:16

Söndag har börjat och det känns ganska tomt, Anna ringde och väckte mig visst klockan var mycke men jag har inte sovit så mycke ändå, men int gör de nå alltid kul att någon kan ringa bara för att surra jag själv har som inget att ringa ifrån just nu..


Som sagt det är söndag och de här lär vara veckans mest segaste dag, och jag är den som måste göra mat idag och jag vill verkligen inte de, jag ids inte.. usch..


aja mer än så har jag inte att säga just nu.

Av Nathalie - 22 mars 2009 00:11

Nisan och Madde kom just hit, och Jonas skulle bara hem till sin pappa en sväng sen kommer han hit.


Nisan sa att det blir bra med honom, läkaren surrade om att det var någon nerv som gjorde något för att han fått sig en smäll lr nåt vid något tillfälle för ett bra tag sen som gjorde så att de gjorde ont..


Nu är jag bara glad att han står på benen och att Denise mår bra också..


Adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards