Alla inlägg den 6 mars 2009

Av Nathalie - 6 mars 2009 22:59

Är det verkligen fredag idag? Det känns fan som att det är Söndag konstigt nog.


Sara(Kåtan) och Anton(K, klanton) har farit hem idag och Emma(Pölen) & hennes "pojkvän" Niklas var å hälsade på och allihop for härifrån samtidigt.


Nyss slutade jag spela Kameo för jag vet att jag är för känslig för att spela idag, jag somnade efter sju imorse då Denise och Jonas gått och lagt sig (Jonas som kom hit i morse med första bussen för att sova med Denise) ^^ vaknade vid elva, somna om och klev upp riktigt efter ett någon gång.

Dagen har mest bestått av spelande och surrande och nu är det bara Jag, M och S här så de lär inte ske mkt mer ikväll.



Nisan o ch Co kommer väl tillbaka hit sen någon gång och jag hoppas verkligen att jag får sova ordentiligt i natt.


adjö

Av Nathalie - 6 mars 2009 02:47

Vad ska man göra egentligen ? Visst jag kan ju lägga mig ner och försöka sova men de kommer jag inte göra.. inte i natt..


de bästa jag kan göra är att spela lite tv spel eller spel på datorn så jag håller mig vaken och kan hålla koll på dom.


Som alltid kan jag inte skriva detaljer, men denna gång är något värre än förr. Jag kan garanterat säga att något nytt sker varje dag och att K&Kåtans besök kommer bli ihåg kommet, även om detta inte har med dom att göra.



Hoppas morgon dagen blir bra iaf, adjö.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards