Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Nathalie - 21 mars 2009 21:35

Vet inte riktigt hur jag ska formulera mig... Denise skulle ha främmande idag och innan någon annan kommit så var det bara jag, Denise, Jonas och Samme.

Denise var här i vardagsrummet med mig och samme och hon skulle gå till sovrummet sitt för att hämta jonas och där låg han tydligen på golvet och hade ont..


Vi vet ju inte vad som hände och de tog ett tag innan jag och samme fattade att något var fel för denise ropa ju inte ens från hallen..


Dom hade ringt jonas pappa och då han kom så hade han med sig adam och någon fler och samtidigt som dom kom så kom madde och ahmed.. så kaos i allt.. ambulansen ringdes och jag kan säga att jag var inte till någon nytta alls..

så nu har dom farit till sunderbyn och mer än så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

Av Nathalie - 21 mars 2009 15:18

Ja, det är fortfarande lördag..

Jag somna kring sju halv åtta i morse så jag missade slutet på "Bless the Child" som jag hade börjat se.


Vid nio vaknar jag av att jag har telefonen i örat och en Lena som i princip skriker åt mig att vakna ! .. Hon var då i stugan ..

Sen tio i ett vaknar jag än en gång av att jag har telefonen i örat men det var inte Lena som skrek utan det var Lars som pratade med mig och frågade var Lena var.. Jag kan då inte fatta att jag svarar i telefonen i sömnen speciellt inte när ringsignalen är sönder så den är nästan helt ljudlös..


Då jag pratat klart med Lars så såg jag att någon hade ringt vid elva och det var tydligen lena som lånade telefon hos sin kompis Marie som är från Älvsbyn, så jag ringde upp lars å sa de numret för jag visste ju inte var hon var.

Så vid ett klev jag upp och det första jag gjorde var att börja spela Viva Pinata, det är paus i spelet just nu för jag har diskat och gått på affärn och ut med hunden..


Lady gjorde något dumt då vi var ute, jag platsade henne brevid mig för jag skulle vänta tills det var mindre folk som gick förbi och då kommer en pojk och hans pappa lr farfar/morfar på stigen brevid, och Lady är ju dum i skallen den vuxna karln gick precis brevid henne på vänster sida om mig och pojken som var mer än en meter bort började hon skälla mot och dra dit och resultatet av det var att hon höll på att bryta ett av mina fingrar på vänster hand fast jag kom undan med en mindre blödning under nageln.. Jag blir så arg då hon gör sådana dumheter, det är ju inte ofta det händer men det är garanterat nog !


Så på affärn så surrade jag med Lena i telefon som nu är på Hertsön och snart på väg till byn igen för att hon tror sig ha sin väska där, jag hoppas dock att hon kommer ihåg att inte slarva bort min mobil laddare som hon tydligen smög sin in och tog kring tolv någon gång då jag var helt dödsovandes på sängen i Denises rum.


aja Jag har inte tänkt skriva ännu mer just nu utan jag ska nog gå och göra mig nå potatisbullar så jag får äta något. Adjö

Av Nathalie - 21 mars 2009 03:20

Jag har just sett en underbar film, vad som inte är så roligt nu är att mamma skriker i vardagsrummet och det kan ha att göra med vad Danne bjöd på att dricka ikväll.


Filmen som jag såg heter The man who cried och både Johnny Depp och Christina Ricci är med i den.


Jag ska om en stund försöka sova eller kanske bara låssas sova. vi får väl se..


adjö

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards