Alla inlägg under december 2009

Av Nathalie - 26 december 2009 22:59

Nå iaf, jag fick presenter idag ;D

En dator som jag startar upp imorgon ;) Smyckes skrin av Ollie, perfym av Niiisan och perfyyym av Jonas.


Hinkar i taket har spelat i vardagsrummet och smörgåstårtan var skit god..

Folket dricker, inte alla men vissa och vi har haft främmande ikväll av Sören med familj och moster eva osv osv.


Jag orkar inte med någon lång uppdatering just nu.. Skriver nog sen ;D hejs

Av Nathalie - 26 december 2009 13:50

Det blev inge sova i natt, jag svamlade mest med Sara och så såg Jag, Sara och Lars på film. Dessutom hämta vi Niiisan från stan också ;D

En trevlig kväll som slutade i INGEN SÖMN.


Och vi har knappt sovit än heller. Sms på sms, folk som vaknar och surrar, folk som kommer och går osv osv.. sen var de ju de där JAG FYLLER ÅR IDAAAAG !


Så Grattis till mig ;D


Jag och lars var å hämta mamma på jobbet och så var vi och handla till tårtan och faktum är att sara har dammtorkat :P .. nej men fin uppdatering lär inte bli mer idag tror jag, utan de kmr bli folkat och svammmligt så nu ska jag vila lite så jag orkar med.


Sovsött typ ;)

Av Nathalie - 25 december 2009 15:07

Jag är här framför datorn och är trött, jag har sovit gott och inte blivit störd.

Jag har ätit Äpple till frukost/lunch och jag har världens Troll hår på skallen !

Pontus sitter i vardagsrummet vid datorn, Denise i sitt rum vid Datorn.

Mamma for på jobbet men hon börjar om en timme, Resten av människorna åkte till L&P-å och kommer tillbaka senare.


Vilken gullig sammanfattning jag körde där ;P . Ikväll 21.00-01.00 är det Black&White "party" på fiskekyrkan som Gymnasieblahblah ordnat och de är väl typ ett "disco" med ett Live uppträdande. (<-- fin reklam alltså)

Jag hade kanske velat fara dit, men jag känner mig själv idag det blir inte, Sara kommer ikväll för att våldgästa mig och morbror Lars ska kanske spela poker, vilket årtionde de nu blir.

Och nu lilla sara om du säger något om att VI ska fara dit så NEJ ;) Jag vill dit men jag vill inte gå dit och tillbaka hem, jag har inga skor att ha på mig och sen vet jag inte riktigt hur mkt de kostar.


Sen om jag far dit så kanske jag inte lyckas prata på hela kvällen, sådärför går de inte ikväll. Tråkigt men sant.

Så ikväll ska det vara en lugn kväll förhoppningsvis, fast vem vet, den som lever får se.

Av Nathalie - 25 december 2009 02:19

Ja dåså, Julafton är över, Jag har ont i kroppen och massa Hårspray i håret.

Maten var fördjääävla god och jag hade lust att slå in pannbenet på en människa men det är inget ovanligt.


Pontus var tyst gode mycke, Denise var hyper, Fredrik var knasboll och halv gullig när han påpeka att jag kokat perfekta ägg och att KNÄCKEN skulle vara som jag hade gjort den även fast jag var nära på att spola ner den i toastolen.

Mamma och Samme var dom dom är resten då ?? Marina,Kurt,Lena,P-å,Leif ja dom var som dom är occkså.


Julklapparna öppnades nu efter tolv haha och konstigt var det.

Alltså jag älskade mitt hår ikväll även om jag hatar Hårspray, men lockigt och STOOORT var det. Komiskt nog så blev de bara kort på Mig,Pontus,Denise och katterna som togs idag inget på dom andra, haha hatar att springa med en kamera.

Får väl lägga upp bilderna på Bdb sen någon gång då jag orkar och ni som vill kolla mina fula bilder där så heter jag Merak.


Aja nu ska jag surra klart med folket på msn som saknat mig och sen ska jag sova.. Sovsött GodJul.

Av Nathalie - 24 december 2009 15:54

Tack för julklapparna Whiz & Mik .. Tack sara och resten av Papp familjen..

De är dom jag kan säga tack till nu eftersom att jag inte öppnat något annat ;P haha


Jag har ont i handleden av att bära bort och grejjer och sen har jag vispat KvaiarGrädde för hand, Haha en plåga. Diskat har jag och kokat ägg, damsugat m.m .. Och egentligen vill jag hoppa i säng och sova nu och skippa maten :P

Men nejdå inte kmr jag göra de inte, får stå ut i flera flera timmar till speciellt med tanke på att ingen kommit hit än.

Mamma slutar jobba om ungefär tio minuter :) Så sen ser vi hur rooligt allt blir.

Haha hahahaha, jag måste skratta ännu mer bara för att göra bort lite nervositet lr något.


Allt blir nog lite bättre när Samme kommer tillbaka med Mamma, Denise och Pontus. Förhoppningsvis :)

Av Nathalie - 24 december 2009 12:20

Hejsan allahopen ;P

Julafton idag och visst jag är väl piggare än igår men inte så värst.

Jag har sindra brevis mig och fyra fula flätor i håret, jag måste nog palla mig från datorn osv för att dammsuga lite m.m så att jag gör någon nytta.


Men tusan också jag är hungrig ! och mobilen har gått varm hela jäkla morgonen, sms från höger och vänster och jaaa inte får man sova mkt då inte !

Mamma fick åka taxi till jobbet imorse konstigt nog haha..


N'ää nu är jag finurlig och pyser, uppdaterar väl mer sen kanske om jag har tid. :)

Av Nathalie - 23 december 2009 16:05

Om jag ska tro det lr ej är väl upp till mig, men J.H verkar vara på sjukan och inte ok, jag skickade GodJul i morse vid halv sex och fick nå svar av okänt nr, det som irriterar mig är att meddelandet löd så att det kunde ha varit tre olika personer så jag fick halv panik.

Och vad som irriterar mig mer är att kusinen till J.H som skickade smset skrev att dom inte trodde jag brydde mig !! I h-Vete heller, klart man bryr sig om en människa som man smsat med och msnat med hamnar på sjukhus, visst så har vi inte pratat mkt på sistone halvt glidit ifrån varandra men ändå ..

Äsch ork it förklara så ingen vits ni frågar alls !


Men iaf varit på uselt humör och stressat genom dagen, jag tycker synd om mamma för mitt dåliga humör gick över henne och Sammes också, men jag har mer rätt att vara på dåligt humör än samme den här jäkla gången !! ..

Jag är helt slut i kroppen och vill bara sova. ska väl kanske vila snart.


äsch GodJul, vi ser väl hur mkt jag orkar skriva senare.

Av Nathalie - 23 december 2009 10:01

usch jag fryser, jag vill bara lägga mig ner igen och försöka somna om, men jag kan inte, jag får inte.. Jag ska lyckas ta mig iväg till stan med mamma.. Usch illamående ..

Det lär ju vara massa folk ute idag Jippie, lr nå sånt.

och ikväll blir det en jävligt tidig kväll om nu inte jag somnar innan kvällen.


bläääh :)

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards