Alla inlägg den 6 december 2009

Av Nathalie - 6 december 2009 18:20

Jag tog mig till sara och vi skulle gå på affärn på en gång, men vi hittade inte hennes börs, vi båda höll på att bli halv tokig eftersom vi inte hittade den.

Så kom pelle och Basse och pelle hitta den inte heller.

Efter en liten stung kom resten av snorungarna och Kikki och Mamma kikki hittade den på nästan fem minuter !!!

USCH VILKEN IRRITATION ;)


Sen var de dags för pepparkaksbakning och de gick gode bra, Per gav upp först sen patrik efter honom Siri och JAG och sist Sanna. Sara bakade ju lite men hon blev den som gräddade och la alla kakor på plåten så hon Gav egentligen upp SIST ;)

De blev också lite mys vid en film med julmust och lussekatter m.m (sannas choklad skumtomtar som hon gjorde)..


Haha de sista vi gjorde innan alla snorungar for hem var en JÄTTE snögubbe, så är de någon som vill se den så finns den i öjebyn, men vart den står får ni försöka ta reda på själva.


När dom farit så var jag och sara själv en liten stund och så kom Johan och Caisa på besök med en sovande Tilda, och då passade jag på att smita iväg ;D har nu varit hos lars och anna ett tag, har ätit och packat mina saker förutom datorn och om ett tag bär de av hemmmmmmåååååååtttt igen :)

Av Nathalie - 6 december 2009 11:28

godmorgon söndag, trött som tusan är jag, men jag ska strax klä på mig och pysa mot sara.


Thor står och tittar på lars vid hans dator ^^ Grattis grattis Thor.


äsch orkar inte skriva något nu

Av Nathalie - 6 december 2009 01:27


Om ett tag, lr om cirka en timme ska Sara hämtas från stan, och efter det ska jag SOVA !!

Måste sova så jag orkar kliva upp och baka med alla små imorgon.(idag).


Grattis Thor 1år ;D haha han blir iaf ett år imorgon(idag).


Nää jag vet it vad jag ska göra i typ en timme.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards