Alla inlägg den 16 december 2009

Av Nathalie - 16 december 2009 23:48

Ja jag hade ju nästan rätt i mitt förra inlägg, klockan är kring tolv och jag har just Avslutat knäcken, om den blev bra får man väl veta om en stund !


Iaf jag blev lurad, ingen tvättning idag iaf, men jag skrämde skiten ur en kvinna som kom ur tvättstugan :P hahahahaha. Sååå inge kul att tvingas gå ner med tvätten själv och tillbaka heller !


Jag glömde ju också skriva att jag har min mobil Laddare hos Lars och Anna ;)

Så den får Määäsk fixa upp senare hihi.


jag har slagit in två julklappar idag och är fly förbannad för att tejpen som L och P-å kom med är VÄRDELÖs den FÄsTER ingenting !

Och sen då så fråga L mig om jag ville ha ett sminkbord också som Denise, och jag sa Nejtack för jag har inte plats och ska något slagsbord in i mitt rum så då ska de tusan vara ett SKRIVBORD/DATABORD.


Då vet ni, nu ska jag ta de lugnt och bara vara lugn.

Av Nathalie - 16 december 2009 17:06

De är fortfarande Kallt ute och kallt i bilen..

Jag hitta något att köpa iaf men var mest ivägen för mamma och samme.


Jag är gode irriterad nu för att jag är trött, huungrig och ska snart tvätta, sen var de där me att göra knäck ! de lär ju bli tolv ikväll eftersom L och P-å skulle väl komma hit och förstöra livet ännu mer.


Nå vad glaaad jag är ;P hejs

Av Nathalie - 16 december 2009 11:14

Fy tusan, jag var vaken till efter fem i morse, denise skrämde skiten ur mig för jag vakna till av ett ljud och hoppade typ fem meter upp i luften i sängen !

Och när mamma väckte mig klockan tio märkte jag att Denise hade bara varit in och lånat mobil laddaren Sammes.

De roliga är att jag har inte hittat min laddare sen jag kom hem från pite, så den kanske är kvar där någonstans???


Iaf så promenerade jag med mamma till coop för att ta tillbaka bankomat kortet och fytusan så kallt!!!

Visst jag har en skit varm jacka, handskar och skor men ansiktet höll på att dö och jag känner att arslet är iskallt även fast jag hade två byxor på mig och en hel jäkla Jacka över !

Men de är bara inse, jag ska nog inte GÅ ute på länge ( hahaha om några få timmar så bär de ut igen) för att jag tål verkligen inte kyla nå mer !


Sen så i natt fick jag en ny vän på nätet, haha.

Nå iaf nu ska jag nog slumra in i en timme lr två så jag får lite mer värme såså

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards