Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Nathalie - 26 januari 2009 13:42

Jag sov inget i natt.. Jag somna kring halv sju och blev väckt vid halv åtta av sms (som inte var nån bra idé)..


Till slut somnade jag om vid halv nio kvart i nio och sov till halv elva. Då klev jag upp för att ringa Af och blev förvånad då Denise var i köket och stökade. Af sa då nått som gör mig irriterad, deras system är ju sämst, men jag kan inte göra nått åt de, jag ska iaf dit på onsdag.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer, det återstår att se fortfarande..

Men jag önskar alla en bra dag iaf.. hejs

Av Nathalie - 26 januari 2009 03:04

Underbart, jag sover inte än.

Jag sitter och tänker som vanligt, jag ska inte ljuga jag tänker på Marcus, Jonas, Jonas, Mamma, Denise, Samme, hela holmbom/lundgren/kuru släkten för att vara mer precis så tänker jag på alla jag känner och dom som jag känner mindre bra men vet vilka dom är..



Så varför tänker jag på dom? Ja de är nog svårt att förklara.. Men då de kommer saker i ens liv som för med sig stora förändringar börjar man tänka massor.. Som de här med att jag har flyttat och att ingen förstår hur mamma min tänker när de gäller samme och allt annat som händer här omkring min morbror som har en underbar flickvän och en son eller att min bror fick en son före min morbror som jag inte har träffat än..

Kim sa åt mig på msn för cirka en timme sen "Du har de konstigt du" och ja de är sant jag har de konstigt, allt är faktiskt konstigt..


Jag har själv fått en liten aha upplevelse för två helger sen som bara förstärktes av den här helgen och de är att då jag känner att något kommer göra mig mer illa än nytta så stänger jag de ute..

Precis så har de varit med Denise och hennes faktiskt underbara kompisar, inne i mitt huvud har de alltid ekat att jag och min mamma kommer inte stanna hos Samme för evigt och faktiskt tycker jag inte illa om honom utan bara vissa beteenden.


Så därför var de lite kul helgen för två veckor sen då jag var social med Denise då hon var sjuk och då hon låg och sov så pratade jag en massa med hennes pojkvän Jonas, han blev förvånad över att jag var så pratig för jag brukar ignorera honom och resten av ungdoms gården då dom hälsar på och pratar inte med dom mer än nödvändigt.

Denna helg har varit kul enligt min mening eftersom "ungdomsgården" var på besök igen och Jonas fortsatte sin irritations lek mot mig som han började med förra gången han var där (nypa mig i kinderna) och jag var inte otrevlig mot någon av dom..

Vad jag försöker säga är att jag ignorerade dom massor och störde mig på dom varje gång dom hälsade på tidigare, men nu gör jag inte de längre, jag känner att jag vill inte flytta någonstans bara för att jag inte kommer se och höra dumheterna Denise kommer göra, åtminstone inte på samma sätt..

Men en bra sak väger inte upp alla andra dåliga saker, så då är de väl så att om ja inte kommer ha dom där jag är så får jag leva med de, Jovisst de går att hälsa på men de blir ju aldrig samma sak då de är sådana förändringar i görningen..



Usch blä och tvi.. Jag kommer sakna snorungarna.. och bara för att vara dum så säger jag att de är Denises lille pojkvän Jonas fel .. om han hade lämnat mig ifred hade de inte varit lika jobbigt nu :P


*Tiden kommer och går men vänskap består*



/Jag är konstig.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards