Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Nathalie - 23 januari 2009 05:00

Nu har vi fredag här, jag har inte lagt mig för att sova men det är bara för att jag sov hela dagen igår, så just nu känner jag mig inte trött faktiskt.


Jag har just sett på Jumper och före det såg jag på Wanted, jag hann åka en sväng i bil med Samme bara för att höra lite skrik och panik då vi hämtat hem mamma (hade inget att göra med att jag åkte bil :P). Bara lite bråk som vanligt.


Ibland vet man inte riktigt vad man håller på med och varför man beeeteeeeeeeeeer sig på ett speciellt vis, men alla har vi våra anledningar .. Vad som förbryllar mig mest är egentligen hur alla gör på olika sätt varje gång dom tycker om någon, alltså då det handlar om kärlek överhuvudtaget ..

Haha jag skulle kunna skriva miljoner saker om olika människor och deras kärlekar, jag skulle till och med kunna skriva om mig själv bara för att ha något att skriva om men vad tjänar de till egentligen?


Dom som inte vet får veta nu och dom som vet får höra de igen: Det är underbart att vara i ett förhållande där man älskar personen och personen man älskar älskar en tillbaka.

Fast varför lyckas alltid vissa underbara saker ta slut? Och varför lyckas man inte alltid få fram ett sånt där underbart förhållande då man vill så gärna?



Jag måste dock säga att jag har inte gjort bort mig allt för mycke, de få jag verkligen har tyckt om har inte fått veta all galenskap men ändå tillräckligt mycke så att jag inte kommer ha dom nära :) för om jag säger så här "min familj/släkt är galen" (åtminstone vissa delar mer eller mindre) och man blir lite skadad av den, haha ^^ (jag skämtar egentligen inte, det är sant)




Nå då kommer hälften av alla personer undra vafan jag skrev de här för, och den del som jag känner som läser kommer fråga samma sak, men å andra sidan så behöver jag inte förklara mig i allt jag gör och sen så är de ju så "Man får alltid drömma".


Godmorgon fredag.

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards