Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Nathalie - 15 januari 2009 17:39

17.23 ringde det med dolt nr till min mobil.

De var ett konstigt samtal som gör mig fundersam... jag vet inte om jag hörde rätt alls men det var någon från ett speciellt företag (som jag inte skriver ut här) och frågade efter Sara.

Jag sa att sara är inte här och då tror jag han sa jag ringer sen lr nå sånt (ni vet, något i stil med vad alla telefon försäljare säger)


Faktum är att jag tror inte de var någon från de där företaget, för jag tror inte ens killen presenterade sig (kommer iaf inte ihåg något namn).

Killen som jag pratade med hade inte ens den där formella rösten eller pratade lika högt och tydligt som de brukar göra.


Äsch jag kommer grubbla på de här länge !!!!

som jag har grubblat på de två andra ggr:na de är ringt med dolt nr och ingen har sagt nått. De kanske är samma person som idag ????


9:e December/27:e December och nu idag 15:e Januari


skumt.

Av Nathalie - 15 januari 2009 15:11

Vad som är gode roligt är att jag har varit sjuk nu i veckan, men jag blev aldrig lika sjuk som Denise och min förkylning verkar inte hålla i sig så mycke längre..


Dagarna rullar förbi och går ihop sig i varandra, och de är mest för att jag inte har någon normal dygnsrytm förtillfället.. De är lite tråkigt då ingenting händer om dagarna men å andra sidan kan man inte ha kul jämt =)


gäsp*

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards