Direktlänk till inlägg 22 juli 2009

Onsdag

Av Nathalie - 22 juli 2009 16:47

När man är här så känns det som att man är i en helt annan värld än resten av världen.. haha..

Man är som avskärmad från omvärlden och ändå så är man inte det. Åtminstone då man är här själv, då gör man ingenting, man bara finns ..


I natt någon gång kommer inte ihåg klockslaget så fick jag för mig att skriva "Bu!" till spöket, haha komiskt att göra de till ett spöke. Men något som var ännu mer komiskt var att kring halv fem i morse då jag sov hårt som attans fick jag svar tillbaka.."Va:)?" .. Och jag sa bara att jag försökte skrämmas ;P

[Lite roar små, mindre roar dumma]


Idag har jag inte gjort något än. Pratat i telefon med Anna, Smsat med Sara och båda ville samma sak men jag är för lat för det idag. Jag har varit ute med hundarna och läst lite i min Bok dessutom har jag Nyss sett klart den femte Hp filmen som gick på tv, gode roligt att titta då man har en sån där stor ful tv på typ 47tum lr va de då är att titta på (kan inte mkt om teknik) fast ljudet var de bästa.


Nå de jag ska göra nu är typ gå på toa, ut på gården en sväng å sen försöka hitta på något annat sysselsättande. hejs

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 augusti 2022 22:47


Happ då var de augusti. Snart är det planerat strömavbrott. 23.00 - 05.00.. Semestern har farit iväg ^^ Den var 17/6 och började om igen 13/7. Vad har man hunnit göra? Gå till Göla ^^ Varit Piteå dansar och ler och mja.. Inte mycket intres...

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55


9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen. När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högrafram...

Maj

Av Nathalie - 9 maj 2022 10:30

Vi har tagit oss in i maj.. Helgen som just passerat har bestått av en massa pyssel... Idag måndag är det bara ta det lugnt och sen jobba.. H aen fin måndag alla glada spadar. ...

Av Nathalie - 8 april 2022 18:56

Snöstorm idag. Jag föll i trappen när jag gick ner för trappen på jobbet. Höger ben är öm och lite varm vänster verkade klara sig bättre. Detta var alltså när jag gick ut från jobbet ner för trappen i trapphuset. Får se hur vädret är imorgon ...

Av Nathalie - 9 mars 2022 18:54

Februari försvann. Födelsedagar var det och världen bråkar (då menar jag verkligen världen inte hemma privat). Mars är här. Bensin är dyrt. Disel dyrare. Förhoppningsvis lyckas vi få in vikarier på jobbet igen så man känner att man kanske ka...

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards