Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Nathalie - 5 juli 2009 16:34

Irriterande, jag vakna vid halv sju av att dom diskuterade högt i vardagsrummet sen så smällde dörren till Denises rum så himla mkt att jag var tvungen att säga åt dom att sluta.

Till min lilla förvåning så hade Jonas kommit tillbaka hit och Denise och Elina hade inte sovit något de senaste tre timmarna som jag hade.


Mamma blev arg å så drog hon till jobbet för att samme var lite trög. Sen så gick han å la sig å vi satt lite i vardagsrummet å surrade sen gick dom å la sig och jag med.

Sen har jag vaknat och somnat om vartannat och så har jag haft en cp dröm om att jag skulle jobba på mammas jobb i stället för lars och idioterna hade aldrig sagt när jag började så de blev ett himla liv.


Jag klev upp ur sängen för lite mer än en timme sen och nyss kom jag in med hunden och så hade jag varit på affärn.

Nu ska jag äta lite å sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske boka om tvätt tiden??


äsch hejdå

Av Nathalie - 5 juli 2009 02:52

Mamma lär inte vara blid efter de att hon jobbat imorgon..

Iaf så gick vi till statoil för en stund sen för att denise ville köpa godis och jag kände att jag behövde en promenad. Sen då vi kom vid statoil såg vi polisen ;P

Nå Gabbe, Sami och Joshua har sagt hela kvällen att dom ska sluta röka, men då vi kom på statoil ville dom att jag skulle köpa så dom slapp gå in men jag hade inte ID med mig ;P så jag sa nej.


Då denise köpt sitt godis å vi skulle gå fick vi hejdå kram av Gabbe. Hahaha Jag är imponerad .. nu har jag fått en kram av Jonas, Carlos, Danne och Gabbe sen en halvaktig kram av adam.. Inga fega pojkar direkt..


Nå nu ska jag krypa ner i sängen å typ försöka sova.. sovgott

Av Nathalie - 5 juli 2009 01:53

Just nu är det Jag, Denise, Elina, Joshua, Sami, Robin och Gabbe hemma plus mamma och samme som försöker sova.

Jonas drog med Julle mot skellefte eftersom hans kära bror Adam och den otroliga fj**ten Danne var där på någon festival och ville att han skulle komma.


Iaf så har inte mkt hänt ikväll, jag väntar mest på att folket ska fara just nu så att de blir lite lugn och ro. Men de är inte de att jag är less dom utan att jag ändå inte får som jag vill ;P nog för att jag aldrig vet vad jag vill.


Nå mer än så ska ja it skriva. Adjöss

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards