Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Nathalie - 1 juli 2009 22:07

Härligt att vara hemma tycker jag ^^

Speciellt när Jag har avmaskat djuren som hatade det och sen tvingats möta token !! .. nää men nog är de trevligt, Jag och Nattis gick ut med Lady och var på affärn och så när vi gick där ifrån så kom Gabbe och Robin (trorjaghanhette) cyklandes och jag vinka åt Gabbe och så cykla han upp brevid mig en sväng:

-Hej nattis vad gör du?

-Hej, jag är ute och går med Nattis^^

-Med nattis? (å tittar på lady som nattis går med)

-Ja nattis ^^ (å så pekar jag på lilla nattis som går brevid mig)

-Ah, hej nattis.. Är jonas där?

-Nää, denise är ju inte hemma så jag vet inte var han är..

-Okej hejdå :) (cyklar han iväg med robin mot sami)


Nattis hade också värsta kommentaren om Gabbe, väldigt kul var de ^^

 *

Hmm jag glömde skriva tidigare idag att då jag stod i bergnäset och pratade i telefon med Becca så hängde jag på min cykel och så cyklade de förbi två killar.. Dom sa iaf Bob Marley för life .. och jag börja garva för att jag hade Jonas tröja på mig så de var de dom syfta på.. å då dom cykla förbi så de enda jag gjorde var att titta på dom å skratta ^^


Nu ska ja gå igen ^^ hejs

Av Nathalie - 1 juli 2009 19:16

Hemma i Lule igen.

Kim är en ängel för han körde mig med min cykel.. Han släppte av mig i bergnäset så jag fick cykla hem därifrån och de är lindrigare än att cykla från pite tillbaka till lule ;D


Jag har just laddat upp bilder på Bdb från min cykeltur och folket i öjebyn ^^ men jag glömde av att ta kort på Anna ;D hon var med där också !! :D

http://merak.bilddagboken.se/ <-- om nu någon ska se mina bilder :P


Iaf jag har hunnit äta nu när jag kommit hem och så har jag hunnit handla, jag ska strax försöka prata med kikki lr pappa på något höger lr vänster..


så jasi, hejs ..

Av Nathalie - 1 juli 2009 12:24

Fitusan att folk lyckas göra så jag vaknar hela tiden ;P


Men iaf jag är vaken, och har ett stort ruffs i håret eftersom jag inte duschade igår efter jag,sara och lars hade badat.

Idag verkar de som att jag iaf får åka bil hem igen med min kära cykel och jag måste säga ursäkta för att jag kan vara väldigt tjatig ibland ;P


Nå nu ska jag nog vakna till lite och försöka få tag i min syster yster ^^


hejs

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards