Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Måndag (fast klockan är efter tolv så det är väl tisdag?)

Av Nathalie - 26 maj 2009 00:24

Jag sov gode länge idag, vaknade minst 10ggr innan jag klev upp vid två precis samtidigt som mamma kom hem från jobbet.


Hon gick å la sig för att sova och jag själv gick ut med hunden.. sen har jag suttit och sett massa tv.

Nisan kom hem kring sex tror jag de var och då hade mamma just fått besked av Maggan. JAG SKA KLIPPA MIG PÅ ONSDAG 10.00 !!! Coolt vah??


Sen så var de intressant att se mamma hjälpa denise med avfärgningen av hennes hår, de blev bra tyckte jag men de ska ju bli en omgång till av de senare eftersom hon har tänkt bli blond ^^ .. Iaf så verkar vi ha bestämt att det blir stan på fredag, jag hoppas bara att planerna håller.


Imorgon lär inte mkt ske vad jag vet just nu.. men nu ska jag också pysa.. sova om en stund.. haha.. sovgott

 
 
Anna J

Anna J

26 maj 2009 23:43

What?! Hur mycket hade du tänkt klippa dig då? Och jävlas inte med mig nu bara dvs säg inte att du ska snagga dig eller något :P

http://vildkathan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nathalie - 3 augusti 2022 22:47


Happ då var de augusti. Snart är det planerat strömavbrott. 23.00 - 05.00.. Semestern har farit iväg ^^ Den var 17/6 och började om igen 13/7. Vad har man hunnit göra? Gå till Göla ^^ Varit Piteå dansar och ler och mja.. Inte mycket intres...

Av Nathalie - 4 juli 2022 23:55


9/6 var jag på personal möte och råkade parkera lite knas så en plastbit föll av under bilen. När mötet var klart så fick jag hjälp att få lös hela plast biten av trollfar och då han snabb kollade så bilen inte tappade olja märktes det att högrafram...

Maj

Av Nathalie - 9 maj 2022 10:30

Vi har tagit oss in i maj.. Helgen som just passerat har bestått av en massa pyssel... Idag måndag är det bara ta det lugnt och sen jobba.. H aen fin måndag alla glada spadar. ...

Av Nathalie - 8 april 2022 18:56

Snöstorm idag. Jag föll i trappen när jag gick ner för trappen på jobbet. Höger ben är öm och lite varm vänster verkade klara sig bättre. Detta var alltså när jag gick ut från jobbet ner för trappen i trapphuset. Får se hur vädret är imorgon ...

Av Nathalie - 9 mars 2022 18:54

Februari försvann. Födelsedagar var det och världen bråkar (då menar jag verkligen världen inte hemma privat). Mars är här. Bensin är dyrt. Disel dyrare. Förhoppningsvis lyckas vi få in vikarier på jobbet igen så man känner att man kanske ka...

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards