Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Nathalie - 24 maj 2009 22:15

För ett tag sen då jag klev ur duschen märkte jag att jag var blå på armen.

Det är helt otroligt att jag har missat ett sådant blåmärke hela dagen, men så går de väl då man tänker på en hel del saker hela tiden.


Att sova på samma madrass som Lars och Jonas är verkligen farligt för att retar inte lars gallfebern på mig så gör jonas de.. lars gjorde tusen nålar på ena armen och jonas nöp mig i axeln på den andra armen och de är mest troligt av de jag blev blå :P


Ikväll så har inte så mkt hänt ändå, Madde for hem strax före nio och jag och denise spionerade på jonas med kikare och strax efter så gick jag och hon för att möta honom så de blev att jag följde med dom till busshållsplatsen och lilla lady fick följa med.

På vägen tillbaka så stannade jag vid kyrkan och satt vid parkeringen en stund och då såg jag snorungar som klättra upp på kyrktaket.. Nu sitter jag  i Nisans rum och ska strax sova, jag kan behöva vända lite på dygnet så de blir lite mer rätt ;P


Det har samtidigt varit en mörk söndag.. mamma har redan gått och lagt sig för att sova och samme ser någon film.. Nå ja, jag vågar inte skriva så mycket mer.


sovgott

Av Nathalie - 24 maj 2009 16:59

Fredag dök inte Jonas upp förens på kvällen och jag och Nisan var till stan och gjorde lite andra saker.

Fredag var också ganska livad.


Lördag så var det en väldigt intressant dag för att Denise, jag och Jonas var på leos lekland för att Jonas lillebror fyllde år. Första gången jag var dit iaf och jag hade jätte kul med alla snorungar plus då denise, jonas, adam, lilla johanna osv osv..

Sen då vi kom därifrån så hade vi fin främmande av Sara och lars och de blev en intressant kväll de med för att jag och lars promenerade nästan till kyrkogården och hittade typ en jonas på vägen tillbaka.. Denise och madde var på fest.. mamma och samme var ut med sammes mamma..


Men vi ungdomar var vaken hela natten och Sara, Jonas, Jag och Lars trängdes på en madrass i mitt rum, vi hade fin allsång iaf ;D



Idag så klev jag inte upp förens kring två och då hade lars och sara redan varit vaken sen tolv med mamma och då jag och jonas klev upp så skulle dom fara. Så då dom for tyckte mamma också att hon skulle göra något så då hon for så blev de typ att gå och sova igen men innan man hann somna vakna denise och madde så ja.. nu sitter jag här vid datan och är extremt fundersam ..

De har varit en rolig och intressant helg ändå. Haha vilken fin sammanfattning de här blev.. äsch jag ids inte skriva mer.. ha de bra

Presentation


Född: 1989
Bor: Norrbotten
Älskar: Kim & Fantasy

Fråga mig

12 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards